«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۳ خرداد ۱۰, پنجشنبه

روز عاشورا مگه شما در صحرای کربلا بودی؟

پاسخی دندان شکن با بازجویی پررو و خود را به نادانی زده

مریم محمودآبادی پس از ۱۵ روز بازداشت و بی خبری  در انفرادی اطلاعات سپاه ثارالله کرمان

مریم محمودآبادی، ۲۵ ساله و یکی از بازداشتی‌های جنبش ۱۴۰۱  بیش از دو هفته است که بار دیگر بازداشت و در انفرادی اطلاعات سپاه کرمان محبوس شده است. ماموران امنیتی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با یورش به منزل مریم محمودآبادی در سیرجان او را بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در کرمان منتقل کردند.

گفته می شود  مریم محمودآبادی بیش از ۱۵ روز است که در انفرادی اطلاعات سپاه کرمان به سر می‌برد. نهادهای امنیتی خانواده محمودآبادی را تهدید کرده‌اند که اگر خبر بازداشت را رسانه‌ای کنند از آزادی دخترشان جلوگیری خواهد شد.

مریم محمودآبادی آبان ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات سراسری، بیش از یک ماه را در انفرادی اطلاعات سپاه و سپس زندان کرمان در بازداشت بوده استوی گفته بود:
«بازجو گفت: ꞌچرا برای نیکا شاکرمی استوری [داستان] گذاشتی؟!ꞌ بهش گفتم چون وحشیانه کشته شده! در جواب به من گفت، کی گفته کشته شده؟ مگه تو اونجا بودی؟ و من در پاسخ گفتم: «روز عاشورا مگه شما در صحرای کربلا بودی؟»

برگرفته از «تلگرام»   دهم خرداد ماه ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!