«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۹ تیر ۱۲, پنجشنبه

غلط نکنیم، کار باید کارِ اسیدپاش ها باشد

قربان! پیرو دستور اکید حضرتعالی* در تحقیقات اولیه بعمل آمده، مأمورین، زود، تند، سریع، نشانه هایی از اسید سولفوریک و اینا در محل آتش سوزی یافتند. غلط نکنیم، کار باید کارِ اسیدپاش ها باشد؛ بخصوص که آن مرکز درمانی در واقع مرکز عمل های جراحی زیبایی بود و این مسأله، آن ها را بیش تر تحریک می کند؛ حال، مشکل پیدا کردن شان است. می ترسیم مانند چند سال پیش که انگار آب شده و بزمین فرو رفتند، این بار هم هیچ نشانی از آن ها در هیچ جا مشکوف نشود.

ارادتمند آسپیران غیاث آبادی  

ب. الف. بزرگمهر   ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹

* بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی بسیار تلخ آتش سوزی در یک مرکز درمانی را که به جان‌باختن تعدادی از مردم عزیزمان انجامید به خانواده‌های مکرّم آنان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلّا و آرامش قلبی آنان و رحمت الهی برای درگذشتگان را از خداوند متعال مسئلت میکنم. دستگاههای مسئول باید همه‌ی تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراش و نیز تدابیر لازم برای کاستن از آسیب‌ها و خسارتهای آن به‌کار گیرند و مانع چنین ضایعات بی‌جبرانی شوند. بررسی درست این حادثه‌ی مرکز درمانی نیز باید به‌وسیله‌ی دستگاههای مسئول سریعاً انجام گیرد.

سیّد علی خامنه‌ای   ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!