«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۸ خرداد ۸, چهارشنبه

چهار دست و پا رهسپار پابوسی نوکران عمو سام!

پفیوز بیشرف! خودتان دستاوردهای دانشورانه و فن آوری هسته ای را به پای خوک ها ریختید و با کشورهای امپریالیست اروپای باختری و سپس «یانکی» ها و دیگر ریزه خواران شان به بازی خورد و بردی پرداختید که نه تنها کم ترین سودی برای توده های مردم ایران نداشت که چنین اوضاع نابسامان و دردناکی را رقم زد. اینک نعل وارونه می زنی و می خواهی به میز گفتگو بازگردند؟! نه! این تو، آن "رهبر" نادان بیشرم و آبرو و رژیم خرموشی است که چهار دست و پا به پابوسی لات بی سر و پای «یانکی»، آن خوک بی پدر مادر و دیگر جک و جانوران «یانکی» رهسپارید! این بازی های ریشخندآمیز را برای مردمی که کمابیش از همه چیز آگاهند، کنار بگذار بیشرف! هر بار می مانم به تو و آن "رهبر" بیشرم چه بگویم؛ مرز پررویی و گستاخی را هم زیر پا نهاده و به دریدگی رسیده اید.

ب. الف. بزرگمهر   هشتم خرداد ماه ۱۳۹۸

***

روحانی: اگر به میز مذاکره بازگردند، راه باز است؛ عراقچی: مذاکرات منتفی است

رئیس جمهوری ایران می‌گوید اگر آمریکا تحریم‌ها را متوقف کند و به برجام برگردد، درهای مذاکره می‌تواند باز شود. همزمان عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه گفته است هرگونه مذاکره با آمریکا منتفی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی روز چهارشنبه اعلام کرد: «هر زمان آنها دست از ظلم نسبت به ملت ایران برداشته و تحریم‌های ظالمانه را کنار گذاشته و در برابر تعهدات خود پای‌بند بوده و به میز مذاکره‌ای که خودشان ترک کردند و برهم زدند بازگشتند، راه به روی آنها بسته نیست.»

وی خطاب به آمریکا گفت: اگر در کردار، راه دیگری را انتخاب کنید و در تصمیمات اجرایی خود ظلم را کنار گذاشته و به عدالت و قانون بازگردید، ملت ایران راه را به روی شما بازمی‌گذارد.

وی گفت اگر با پایبندی به تعهدات‌شان به میز مذاکره بازگردند، راه به روی آنها بسته نیست.

در همین حال همزمان عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه، روز چهارشنبه طی سفری به قطر «هر گونه مذاکره با آمریکا را منتفی» دانست.

وی با بیان این که استقرار و امنیت کامل زمانی در منطقه شکل می‌گیرد که امنیت ملی و منافع اقتصادی همه کشورها تأمین شود، گفت با سازوکارهایی همچون تشکیل مجمع گفت‌وگوی منطقه‌ای درخلیج فارس و امضای پیمان عدم تجاوز می‌توان راه‌های اعتمادسازی و تعامل سازنده بین کشورهای همسایه را هموار کرد.

برگرفته از «خبرخوان» تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»  هشتم خرداد ماه ۱۳۹۸

بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم.   ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!