«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۰ اسفند ۱۵, یکشنبه

هنوز سخنان گهربارِ رهبر عظیم الشان درست در مغز برادران جای نگرفته، اَلطافِ خُفیه الهی آن را سبز کرد

می بینید؟ خدا بصیرتی عظیم به رهبر عظیم الشان مان عطا فرموده که شما از چپ گرفته تا راست و آن ها که به راه راست رهنمون شده، نان قندی های الهی را لُپ لُپ می لُنبانند از آن سر در نمی آورید. همین دیروز پریروز بود که رو به برخی برادران دینی هشدار دادند که «کَاَنَّهُ ممکن است در دوباره بروی پاشنه ی دیگری بچرخد ...»* هنوز این سخنان گهربار درست و حسابی در مغز برادران جای نگرفته بود که «اَلطافِ خُفیه الهی»، آن را سبز کرد. این هم نشانه اش!** باز هم بگویید: «آقا بیشعور نظام»! زبان تان را مار بگزد، انشاء الله!

ب. الف. بزرگمهر   ۱۵ اسپند ماه ۱۴۰۰

* «کَاَنَّهُ ممکن است در دوباره بروی پاشنه ی دیگری بچرخد ...»  ب. الف. بزرگمهر   ۱۳ اسپند ماه ۱۴۰۰

https://www.behzadbozorgmehr.com/2022/03/blog-post_4.html

** مشاور رسانه‌ای هیات مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین، با انتشار یک توئیت نوشت که مذاکرات هسته‌ای هنوز تمام نشده است و ایران منتظر توضیح مسکو در مورد خواسته‌هایش از آمریکا است. محمد مرندی با انتشار پستی در حساب توئیتر خود در واکنش به صحبت‌های روز شنبه سرگئی لاورف وزیر امور خارجه روسیه که گفته بود، مسکو برای حمایت از توافق هسته‌ای ایران به گرفتن تضمین از آمریکا نیاز دارد، نوشت که مذاکرات هسته‌ای هنوز تمام نشده است. مرندی در ادامه افزود:
«از یک سو، ایران منتظر شفاف سازی مسکو در مورد خواسته هایش از آمریکا است. از سوی دیگر، آمریکا به تعدادی از خواسته‌های ایران که برای احیا و اجرای کامل توافق هسته‌ای کلیدی هستند، پاسخی نداده است.»

برگرفته از «اسپوتنیک»  ۱۵ اسپند ماه ۱۴۰۰

بختی برای ویرایش این نیمچه گزارش نداشتم.  برجسته نمایی های بوم، همه جا از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!