«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۰ اسفند ۱۵, یکشنبه

این را دیگر خودتان بر زبان آوردید؛ کم تر دروغ بگویید و تبهکاری های انجام شده را بگردن نیروهای روسیه نیفکنید!

این جنگ برادرکشی را شما «یانکی» ها در همراهی با برادران «انگلوساکسون» خود براه انداخته اید

این را دیگر خودتان بر زبان آوردید؛ کم تر دروغ بگویید و تبهکاری های انجام شده در آنجا را بگردن نیروهای روسیه نیفکنید؛ چنانچه از باره های جداگانه و از بخت بد بگذریم که در هر جنگی می تواند رخ دهد و بر آن پایه، ما ایرانی ها می گوییم: «در جنگ حلوا پخش نمی کنند»، بخش سترگی از این تبهکاری ها بدست «نئونازی» ها گاه زیر پوستین نیروهای رزمی اوکراین انجام شده و می شود. هم نیروهای رزمی روسیه و هم نیروهای راستینِ رزمیِ اوکراین از روش هایی که آن سرهنگ بازنشسته از آن یاد نموده، سود نبرده و نمی برند. آن ها در هر پیشانی یا سنگرِ نبردی که شکست خورده اند، دست ها را بالا برده و بسیاری شان پس از پذیرش رسمی و دستینه نمودن اینکه در جایی دیگر به نبرد با روس ها برنخواهند خاست به خانه های شان فرستاده شده اند. این جنگ برادرکشی را شما «یانکی» ها در همراهی با برادران «انگلوساکسون» خود براه انداخته اید و همه ی آن ها که در این تبهکاری ها دست داشته اند از آن دروغگوی مادربخطا: «پرزیدنت بادبادی» پابگور گرفته تا «کُسخل میرزای جامعه جهانی»: «بوریس جانسون» و دیگرانی در سایر کشورهای اروپای باختری باید بهنگام خود بدادگاه جنگی سپرده شوید.

ب. الف. بزرگمهر   ۱۵ اسپند ماه ۱۴۰۰ 

***

سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا: ارتش اوکراین از تاکتیک های اسلام گراها استفاده می کند.

مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا در کانال تلویزیونی فاکس بیزینس گفت: نیروهای اوکراینی مانند افراط گرایان خاورمیانه شده اند و از غیرنظامیان در شهرها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

به گفته وی، چنین تاکتیک هایی با این واقعیت توضیح داده می شود که ارتش اوکراین فاقد تحرک، سیستم های دفاع هوایی و پوشش هوایی است. بنابراین، آنها باید در سکونتگاه ها پنهان شوند و با جمعیت مخلوط شوند.

مک گرگور تاکید کرد: ما این را در خاورمیانه دیدیم. وقتی اسلامگرایان را شکست دادیم، آنها به شهرها گریختند، از مردم و غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده کردند و تا کمتر آسیب ببینند. من فکر می کنم این دقیقاً همان چیزی است که امروز اتفاق می افتد: ارتش اوکراین از جمعیت برای جلوگیری از شکست استفاده می کند. [بخش سترگی از این تبهکاری ها بدست «نئونازی» ها گاه زیر پوستین نیروهای رزمی اوکراین انجام شده و می شود.]

سرهنگ خاطرنشان کرد: طرف روسی تلاش می کند تا حد امکان با دقت عمل کند و خسارات را به حداقل برساند بر خلاف ارتش آمریکا. وی همچنین ابراز عقیده کرد که شکست نیروهای مسلح اوکراین اجتناب ناپذیر است و رئیس جمهور زلنسکی [بخوان: موش پلید بازیچه ی دست امپریالیست ها!] تلاش می کند به هر وسیله آن را به تعویق بیندازد.

مک گرگور در جمع بندی تاکید کرد که تقاضای روسیه برای وضعیت بی طرف اوکراین کاملا طبیعی است. علاوه بر این، این به نفع خود ایالات متحده است، زیرا در این صورت این کشور به نوعی منطقه حائل بین مسکو و واشنگتن تبدیل می شود.

برگرفته از «اسپوتنیک»   ۱۵ اسپند ماه ۱۴۰۰

بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم.  برجسته نمایی های بوم و افزوده های درون [ ] از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!