«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۱ فروردین ۴, پنجشنبه

سنگ را بسته و هارترین سگ های رسانه های شان را گشوده اند ...

سنگ را بسته و سگ های هار رسانه های شان را گشوده اند. بر بنیاد آزمون های تاریخی نه چندان کم شمار از آن میان در سوریه و بتازگی در اوکراین، آنچه در زیر آمده، برنامه ی خودشان است که هم اکنون زمینه ی افکندن گناه آن بر گردن روسیه را فراهم می کنند.

کوجک ترین داده ای از آنسو در جایی درز نمی کند؛ جلوی آن را با همه ی نیرو گرفته اند تا آسوده تر دروغ بگویند و مغز خوانندگان و بییندگان خود را بشویند.

مرگ بر امپریالیسم جهانی بسرکردگی «یانکی» ها!

زنده و پایدار باد نبرد توده های مردم همه ی کشورها برای دستیابی به دادگری اقتصادی ـ هازمانی بسود خود که جدا از نبرد جهانی برای نابودی سامانه ی زمینگیر شده ی سرمایه داری از هیچ آرش و مانشی برخوردار نیست و نخواهد بود!

ب. الف. بزرگمهر   چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ 

***

جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، روز چهارشنبه گفت که استفاده احتمالی روسیه از سلاح‌های شیمیایی علیه اوکراین، یک تهدید واقعی است.

از سویی اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، نیز به شخص ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، نسبت به احتمال استفاده از تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک در اوکراین هشدار داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، آقای بایدن هنگام عزیمت به اروپا برای شرکت در اجلاس ناتو در پاسخ به سئوالی درباره استفاده احتمالی روسیه از تسلیحات شیمیایی در جنگ اوکراین اظهار داشت: «به نظرم این یک تهدید واقعی است.»

خبرگزاری آلمان نیز پاسخ استفن هبستریت، سخنگوی دولت آلمان، به یک روزنامه‌نگار را بازتاب داده که پرسیده آیا اولاف شولتس به کرملین درباره استفاده از چنین تسلیحاتی هشدار داده است یا نه.

سخنگوی دولت آلمان اظهار داشت که آقای شولتس «در یک مکالمه مستقیم به او [پوتین] هشدار داده» اما گفت‌وگوی بیشتری با او نکرده است.

اولاف شولتس از زمان تهاجم نظامی روسیه به اوکراین چندین بار با ولادیمیر پوتین از طریق تلفن صحبت کرده است. آقای شولتس روز چهارشنبه طی نطقی در پارلمان آلمان خواستار پایان فوری جنگ شد.

او همچنین گفت: «پوتین باید حقیقت را درباره جنگ در اوکراین بشنود. و آن حقیقت این است که این جنگ اوکراین را ویران می‌کند. اما با این جنگ، پوتین آینده روسیه را نیز نابود می‌کند.»

برگرفته از «خبرخوان» تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا» به تاریخ  چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ که این روزها بر دروغ های شاخدارش بسی افزوده شده و هر میرزابنویس دروغگویی را به میدان فرستاده است.

بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!