«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

خوش رقصی را از این سگ بیاموزید تا در هر دو جهان کامروا باشید!





پی نوشت:

آخوند نه چندان جوانی در زیر یادداشت دیگری که آن را زیر عنوان «شکمباره های نوکیسه، جامعه ی مرغ و خروسی در پوشش دین و مذهب خواستارند!» در تارنگاشت درج کرده بودم، نوشته است:
«چند جواب برات نوشتم ولی شیطون رو لعنت کردم پاکش کردم.  شما همچنان بهتره آموزش رقص رو از سگ بیاموزی. منتظر قیام شما هستیم!»

از «گوگل پلاس»

برایش می نویسم:
منظورت چیه داداش جان؟! اون آموزش خوشرقصی برای لیبرال هایی بود و هست که برای پیوندهای بیش تر با «شیطان بزرگ» سر و دست می شکنند و به شما همینجا قول می دهم:
دست شان برسد و خرشان از پل بگذرد، همراه با ارباب تازه به کسی رحم نخواهند کرد. من نمی گم. تاریخ این ها را نشون می ده.

بجای همچین موضعگیری نادرستی برو بپرس چه چیزهای تازه ای را دوباره به باد داده اند که از دید من و شما و مردم پنهان می کنند. برای «شیطان بزرگ» و همدستاش که چیزی پنهان نیست! این آقایون هستند که درخواست پنهان نگه داشته شدنش را دارند و از دید من، شاید حتا آن رهبر نادان نیز از همه ی ماجرا آگاه نباشه؛ در حالیکه پیش خودش فکر می کنه، همه چیز رو زیر مهار خودش داره!

جای شما باشم به آقایان تازه روی کار آمده می گویم:
بجای زر زر کردن و هی دشواری ها را بزرگ نشان دادن و توی سر اون قبلی زدن، گره دشواری های اقتصادی ـ اجتماعی مردم را باز کنند. ببین می تونن با این راهی که دنباله ی همون راه قبلی هستش؟! ضمن اینکه دروغ می گن که همه ی کاسه کوزه ها را سر دولت قبلی می اندازن. صحبت بیش تر از این ها بیخ داره و از دوره ی ریاست جمهوری رفسنجانی پلید آغاز شده و تا حالا ادامه داره. این راهیه که نه تنها هیچ گشایشی برای مردم درش نیست که بطور عمده به سود سرمایه داران بزرگ جهانه که کشور ما را بیش تر از پیش می چاپند و این میان یک مشت دزد کاسه لیس به نان و نوایی می رسند. مگه فکر می کنی، خاوری تنها نمونه بود. خوب که چشاتو واکنی نمونه های بدتر از اون و توی همین کابینه و دم و دستگاه ولایت فقیه می بینی: دزدانی به جامه ی اسلام درآمده!

حالا همه ی این ها که گفتم بستگی به این هم داره که خود شما کدوم طرف ایستادی! اگه دستت توی همین آش کثیف آقایان است که بحثی با شما ندارم؛ این ها را که نوشتم با این فرض نوشتم که طرف مردم هستی و از روی نادانی حرف می زنی.

برو کلاهتو قاضی کن ببین چی می گه؟

ب. الف. بزرگمهر    نهم آبان ماه ۱۳۹۲

 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!