«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

چنین دروغگویان نابکاری تنها در سایه ی رژیم هایی تبهکار هستی دارند!


به گزارش زیر کمی باریک شوید؛ سخنان علم الهدی درباره ی یاوه های به تازگی درج شده از سوی مردک پلیدی است که از ابتدای انقلاب بهمن ۵۷ تاکنون، سرِ همه و حتا نزدیک ترین یاران و همپالکی هایش و از آن میان رهبر نادان و نابکار کنونی و بویژه روح الله خمینی، رهبر انقلاب شکوهمند خلقی ایران را شیره مالیده و دروغ و دغل های فراوانی برای دستیابی به آماج های سودجویانه ی خود بکار بسته است. برای وی، خانواده و دار و دسته ی پلیدش که بویژه در سال های جنگ با «صددام»، همراه با برخی دیگر از سوداگران بازار، ثروت های هنگفت و افسانه ای به جیب زده و بخش سترگ این سرمایه را به شیخک نشین های شاخابه ی پارس، کانادا، برخی کشورهای دیگر اروپایی و حتا به گمان بسیار خودِ ایالات متحد جابجا و در آنجاها سرمایه گذاری نموده اند، «شیطان بزرگ» کعبه ی آمال و آرزوهاست.

دیروز که نقل قول های وی از زبان آقای خمینی را می خواندم، سخت در شگفت شدم. کم و بیش می دانستم که بازهم مانند بسیاری موردهای دیگر که دروغ و فریب این مردک بیشرم پس از اندک زمانی از پرده برون افتاده، این بار نیز چنین خواهد شد. در گزارش زیر، آخوند علم الهدی با اشاره به خاطرات مردک بی آبرو، چنین گفته است:
«... در سال ۶۳ بر حسب بعضی از مسائل به امام (ره) گفتیم مرگ بر شوروی را از صدا و سیما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمریکا را ضمیمه‌اش کردند.» و من حتا به راست بودن این گفته از خاطرات وی درباره ی شوروی نیز بدگمانم.

سخن بر سر داشتن یا نداشتن رابطه با «شیطان بزرگ» یا هر کشور دیگری نیست؛ سخن بر سر چند و چون چنین رابطه هایی، آن هم نه برای گروه کوچکی خزیده در پوستین اسلام و اسلام پناهی که برای ملت ایران و توده های میلیونی مردم در میان است.

از دید من، هیچ گفته یا نوشته و کتاب خاطراتی از آدم های پلید و دروغگویی چون وی را نمی توان و نباید گواه گرفت؛ زیرا بنا بر زبانزد پرآوازه ی خودمان:
«یک روده ی راست نیز در شکم ندارند!»

اگر در میهن مان نه حتا حاکمیت و دولتی خلقی و انقلابی که حاکمیت و دولتی ملی داشتیم، نه تنها چنین فرومایگان دروغگویی نمی توانستند از چنان جایگاه های والایی در رهبری و مدیریت کشور برخوردار باشند که مدت ها پیش از این به چوبه ی دار یا جوخه ی تیرباران سپرده شده بودند؛ و این خود، دلیل دیگری بر آن است که با حاکمیتی سرتاپا ضد ملی و ضدخلقی روبروییم؛ حاکمیتی که هرچه زودتر سرنگون شود به سود ایران، یکپارچگی سرزمین و همبستگی میان خلق های آن است!

سرنگون باد رژیم تبهکار جمهوری اسلامی!

ب. الف. بزرگمهر   ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۲

***

حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی دروغ محض است!

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی (ره) دروغ محض است، گفت: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند. 

خبرگزاری فارس: حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی دروغ محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه این روز مبارک را عید قربان و عید لقاءالله می‌نامند، گفت: خداوند به بندگان خود می‌گوید باید همه چیز خود را در راه لقاءالله بدهند تا به مقام دلدادگی الهی برسند.

امام جمعه مشهد افزود:‌ ابراهیم خلیل‌الله مراحل آموزشی عبودیت را طی کرد و در مقام دلدادگی خداوند حاضر شد فرزندش را قربانی کند.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله به عنوان مقام لقاءالله نائل شدند، گفت: این عزیزان جریان استکبارستیزی را نقطه برجسته زندگی خود قرار دادند و همه انبیای الهی محور رسالت‌شان استکبارستیزی و از بین بردن نمادهای استکبار بود.

وی با بیان اینکه‌ اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران یک اصل تغییرناپذیر است، خاطرنشان کرد:‌ اسلام‌ برخی افراد تشریفاتی است و در اصل لائیک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ‌انقلاب اسلامی در راستای انقلاب کربلا است و محور انقلاب کربلا استکبارستیزی بود و امام حسین (ع) فقط با ۷۲ تن این جریان را تا لحظه شهادت ادامه دادند.

وی تصریح کرد: در خاطرات آقای رفسنجانی نوشته شده است در سال ۶۳ بر حسب بعضی از مسائل به امام (ره) گفتیم مرگ بر شوروی را از صدا و سیما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمریکا را ضمیمه‌اش کردند.

وی افزود: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی که در این مملکت رسانه و روزنامه چاپ می‌کنند، برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵  گفت: مذاکره به این معنا نیست که پای از اصول برمی‌داریم و مردم ایران بزرگترین مخالف آمریکا هستند و خواهند بود.


 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!