«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۹ آبان ۳, شنبه

برای جنگ آماده ای؟ می خواهیم موش کشی راه بیندازیم ... ـ بازانتشار

قربون اون چهره ی شش در چهارت برم! برای جنگ آماده ای؟ می خواهیم موش کشی راه بیندازیم و یواش یواش، مرزهای روی نقشه را جابجا کنیم ...

ب. الف. بزرگمهر   ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۷

https://www.behzadbozorgmehr.com/2018/12/blog-post_68.html 

شبکه‌های تلویزیونی اسراییل، همزمان با دیدار نتانیاهو ـ پومپئو گزارش دادند که نخست وزیر کشورشان از «یانکی» ها خواسته به بلندپایگان لبنانی پیام دهد که «یا ”حزب‌الله“ را مهار کنند یا اسراییل به چنین کاری دست می‌ یازد.» بر پایه گزارش‌ها، پیام همانند اسراییل از سوی دولت فرانسه نیز برای لبنان فرستاده شده است. به گزارش رسانه ای اسراییلی، «آموس یادلین»، یکی از فرماندهان پیشین ارتش اسراییل، پنجشنبه گذشته گفت، جنگ اسراییل و ایران که در دو سال کنونی با یورش های پرشمار اسراییل به آماج ‌های ایرانی در سوریه انجام می گرفت، اینک «به کشورهای دیگر کشیده می شود.»

بنا به گزارش رسانه‌های اسراییل، «نادان یابو» از دو هفته پیش که وزیر جنگ کشورش نیز شده، بیشترین زمانِ کاری خود را نه در دفتر نخست وزیری در اورشلیم که در ساختمان کانونی «وزارت جنگ» در تل آویو گذرانده است.

برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»  ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۷ (با ویرایش، پارسی و بازنویسی درخور از اینجانب؛ برجسته نمایی های متن نیز از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر)

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!