«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۹ مهر ۱۳, یکشنبه

بیخود دنبال منشاء این ویروس نگردید! ـ بازانتشار

بیخود دنبال منشاء این ویروس نگردید! پیش از این اظهار نظرهای گمراه کننده و صرف پولِ بیخود برای آسیب شناسی، می آمدید از این حقیر استفتاء می کردید تا برای شما بگویم؛* این ویروس، در ممالک محروسه ی «شیطان بزرگ» با همکاری و راهنمایی انگلیسی ها برای هدف قرار دادن ولایت مقدس ما ساخته و پرداخته شده و نام کامل علمی آن بر اساس «طبّ اسلامی»، «کیر و اینا»ست که کوتاه شده ی آن را در رسانه ها بکار می برند. دشمن از هر راهی برای نفوذ در نظام مقدس مان استفاده می کند. البته این ترفندشان نیز چون ترفندهای دیگر بخواست خدا خنثی خواهد شد و ما گسترش این ویروس را به فال نیک می گیریم و به آن، چون عطیه ای الهی برای کم کردن باز هم بیش ترِ عوام النّاسِ سرِ خر نظام می نگریم. حالا چرا این ویروس ابتدا در سرزمین چشم بادامی های چین و ماچین فرود آمد یا بهتر است بگویم یافت شد را نمی دانیم؛ ولی آنگونه که به ما رسانده اند، در جاهای دیگری از کره خاکی نیز نمونه هایی از آن بی آنکه تنِ کسی به نوادگان اقوام «یأجوج و مأجوج» خورده باشد، دیده شده که نشان می دهد دشمن، جریان های آب و هوایی و جهت باد و باران و اینا را خوب محاسبه نکرده بود. همینجا بر اساس سفارش های اکید پزشکی به همه علی الخصوص بانوان، توصیه می کنم از روبوسی کردن های شبانه روزی پرهیز کنند و خود را حتا اگر شده، چند لا در چادر و چاقچور بپیچانند تا انشاء الله به این بیماری دچار نشوند.

ب. الف. بزرگمهر   دوم اسپند ماه ۱۳۹۸ (تاریخ زیر تصویر، نادرست است.)

https://www.behzadbozorgmehr.com/2020/02/blog-post_21.html

* «هنوز به منشاء بیماری دست پیدا نکردیم و تیمی از کارشناسان اپیدمولوژی در حال بررسی در خصوص منشاء اصلی بیماری هستند.» (از گفته های وزیر بهداشت خرموش های اسلام پیشه، «ایسنا»  یکم اسپند ماه ۱۳۹۸)

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!