«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۲ آذر ۸, چهارشنبه

با این اگر و مگر که لابلای شان کنشگر سیاسی جا زده نشود!

همه ی این ناکسان و نابکاران نیز به ریسمان ولایت سر تا پا دزد آویخته اند.

با این اگر و مگر که لابلای شان به این بهانه کنشگر سیاسی جا زده نشود! راستی! جنابِ راستی که امیدوارم نامت با رفتارت بخواند، می دانستی که در دوره ی شاه گور بگورشده، سردسته ی بزرگ ترین قاچاقچیان کشور که ریز و درشت های دیگر را نیز در پناه خود داشتند، خواهر دوقلوی شاه گوربگورشده بود؟ اینک نیز همان است؛ همه ی این ناکسان و نابکاران نیز به ریسمان ولایت سر تا پا دزد آویخته اند. اگر راست می گویی و مرد میدانی به سراغ آن بالایی ها برو یا دستکم دست های پلیدشان را رو کن تا آن مشت گیج و گول بر جای مانده نیز که می پندارند سردمداران شان سرگرم پیکار با بگفته ی ریشخندآمیزشان «استکبار جهانی» اند بچشم خود ببینند که آن ها خود بخشی از آن «استکبار» یا بهتر بگویم: سامانه ی تبهکاران اختسادی ـ هازمانی در کشورهای امپریالیستی هستند و پول های گنده شان را نیز در بانک های همان ها چال می کنند.

ب. الف. بزرگمهر   هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ 

***

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات جنوب تهران و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در محلات جنوب تهران از هفته گذشته آغاز و ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: تیم‌های مختلفی از مأموران این پلیس ضمن اجرای طرح در محلات هرندی، شوش و مولوی، ۵ تن از اراذل و اوباش تحت تعقیب و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردندوی تصریح کرد: پلیس هرگونه بی نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی را چشم‌پوشی نکرده و با مسببین و عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس و دستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می‌باشد، خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح‌ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع‌تر خواهد بود.

برگرفته از «چوب دو سر گُه»   هشتم آذر ماه ۱۴۰۲

بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!