«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

آیا هیچکدام بویی از من برده اید؟!

از زبان خدای بخشنده ی مهربان:
نمی دانیم چه کسی یا چه چیزی بالاتر از خودمان را سپاسگزار باشیم که این بار پای ما را به میان نکشیدید و بر سر ما منّت نگذاشتید که گویا در راه ما و برای ما دست به چنین کارهایی می زنید. ما تاکنون آزارمان به یک مورچه نیز نرسیده است و هرچه به نام ما بدرازای سده ها و هزاره ها کرده اید و کرده اند، همه را دروغ می خوانم. ای کاش دست و پا داشتم و می توانستم از جایم بجنبم تا پدر پدرسوخته ی یکی یکی تان را دربیاورم؛ ولی می دانید که اگر حتا چنین بود، باز هم نمی توانستم از جایم بجنبم؛ زیرا با کم ترین جنبش ما همه ی جهان هستی در یک آن دود می شد و نشانی از هیچکدام تان بر جای نمی ماند. بعله! به نام خداوند بخشنده ی مهربان (بسم الله الرحمن الرحیم) که می گویند، همین است دیگر. شما حرامزاده های دروغگو! همه تان را می گویم؛ از آن پاپ گرفته و این همه نشانه خدای دروغینِ پخش شده در اینجا و آنجا تا آن کلّه خرهای ریشو که جلوی آن دیوار، خم و راست می شوند و هر جک و جانور دیگری از اینگونه، آیا هیچکدام بویی از من برده اید؟!

ب. الف. بزرگمهر    دهم دی ماه ۱۳۹۶

***

ردپای سرویس‌های خارجی و معاند در درگیری‌های دورود / ۲ نفر کشته شدند

خرم‌آباد ـ معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان از ردپای سرویس‌های خارجی و معاند در درگیری‌های شهر دورود و کشته شدن دو نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تجمع غیرقانونی که غروب شنبه در شهر دورود داشتیم، تعدادی از افراد با فراخوان گروه‌های معاند به داخل خیابان آمده بودند منجر به درگیری شد، اظهار داشت:
در این درگیری متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیز دورود کشته شدند.

وی با بیان اینکه در این درگیری‌ها ردپای گروه‌های تکفیری، معاند با نظام و سرویس‌های بیگانه کاملاً قابل‌مشاهده است، گفت:
در بررسی‌های به‌عمل‌آمده رد پای سرویس‌های خارجی کاملاً نمایان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در این درگیری که دو نفر کشته‌ شده هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک نشده است، گفت:
هدف این بود که این تجمع به‌صورت مسالمت‌آمیز پایان بپذیرد؛ اما با توجه به حضور افراد و گروه‌هایی مذکور، متأسفانه این اتفاق رخ داد و منجر به کشته شدن دو نفر از کسانی که در این درگیری‌ها حضور داشتند شد.

خجسته پور یادآور شد:
امیدواریم در ادامه مسیر، شاهد آرامش بخشی به مردم به‌خصوص مردم فهیم استان لرستان و شهر دورود باشیم.

«خبرگزاری مهر»   دهم دی ماه ۱۳۹۶

بخت چندانی برای ویرایش این گزارش نداشتم.   ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!