«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۶ آذر ۲۳, پنجشنبه

انتشار سیاهه ی دارایی های مادربخطاترین دزدانِ جهانِ هستی، کمکی بس ارزشمند به جنبش مردم ایران است

به گزارش زیر درباره ی رای آوردنِ انتشار سیاهه ی دارایی های کلان دزدان فرمانروا بر میهن مان در بانک های «ایالات متحد» در «مجلس نمایندگان یانکی ها» اندکی باریک شوید! این رای آوری در آن مجلس که هم اکنون، بیش تر زمینه ای برای به واپس نشینی واداشتن بازهم بیش تر رژیم تبهکار و ورشکسته ی اسلام پیشگان در زمینه های گوناگونی از آن میان، کاهش و ناتوان نمودن بنیه ی نظامی کشور بیش نیست و به چماقی بلند شده برای فرود آمدن بر سر دزدان بی همه چیز می ماند، هنوز نیازمند رای «مجلس سنای یانکی» هاست و پس از آن باید از سوی لات بی سر و پای «یانکی»: «دونالد ترامپ» نیز دستینه شود. به این ترتیب، هنوز چندان روشن نیست که چنان سیاهه ای در فرجام کار انتشار یابد. اینکه آیا آن سیاهه، دارایی های کلان دزدان در بانک های اروپایی و از آن میان، اندوخته های سترگ این مادربخطاترین دزدانِ جهانِ هستی در سوییس را نیز دربرمی گیرد، در این گزارش بازتاب نیافته و بگمان من، انتشار آن بستگی همه سویه ای به روند و چند و چونِ رخدادها و خیزش توده های مردم در ایران دارد. در چنان اوضاعی که بخت پرداختن همه سویه به آن در این یادداشت را ندارم، برای همسویی دروغین با خیزش و جنبش توده ای و زمینه سازی های بایسته برای خزیدن به زیر پوستِ آن، چنان سیاهه ای بگمان نیرومند، بیرون خواهد آمد. به هر رو با نادیده گرفتن انگیزه ها و آماج های انتشارِ نام و دارایی سردمداران رژیم دزدان اسلام پیشه از سوی «یانکی» ها، چنین کاری شایسته، کمکی بس بزرگ و ارزشمند به جنبش مردم ایران خواهد بود و امیدوارم هر چه زودتر به فرجامی نیک انجامد.

ب. الف. بزرگمهر    ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶

***

مجلس نمایندگان آمریکا طرح افشای دارایی‌ های رهبران ایران را تصویب کرد

گزارش ها حاکی است که مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه طرحی را تصویب کرد که براساس آن وزارت خزانه داری این کشور می بایست فهرست دارایی های رهبران ایران از جمله علی خامنه ای را منتشر کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این طرح با ۲۸۹ رای موفق در برابر ۱۳۵ رای مخالف به تصویب رسید. این طرح برای قانونی شدن می بایست در سنا نیز به تصویب برسد و سپس رییس جمهوری آمریکا آن را امضا کند.

بروس پولیکین، نماینده جمهوریخواه از ایالت ماین، به هنگام معرفی این طرح گفته است:
در حدود ۷۰ مقام ایران ثروت های شخصی هنگفتی را کسب کرده اند، آنها همچنین از این ثروت هابرای کمک به گروه های تروریستی و گروه هایی که به منافع ما ضربه می زنند استفاده می کنند.

وی اضافه کرده است:
این حق شهروندان ایرانی و همه مردم در سراسر جهان است که بدانند این حامیان اصلی تروریسم چه مقدار ثروت کسب کرده اند و برای چه منظوری آن را مصرف می کنند.

گزارش ها همچنین حاکی است این نماینده جمهوریخواه تاکید کرده است:
مقام های ارشد حکومت ایران، از جمله رهبر جمهوری اسلامی و مقام های اصلی سیاسی و نظامی ایران، از طریق ساختار استبدای، فاسد و مخفی در کشور ثروت های هنگفتی را کسب کرده اند.

وی اضافه کرده است:
ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم است و نمی توان به آن اعتماد کرد. این مهم است که برای امنیت منطقه و ایالات متحده این دارایی های مخفی برای مردم جهان افشا شوند.

این دومین باری است که این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب می شود. در سال ۲۰۱۶ این طرح توانست با حمایت ۲۸۰ نماینده تصویب شود اما تهدید باراک اوباما، رییس جمهوری وقت آمریکا برای استفاده از وتو باعث شد این طرح مسکوت شود.

در همین زمینه، ماکسین واترز، نماینده دمکرات از ایالت کالیفرنیا، روز چهارشنبه در صحن کنگره از این طرح انتقاد کرده و گفته است، این طرح در نهایت به تضعیف توافق هسته ای با ایران منجر می شود.

این در حالی است بروس پولیکین با رد این انتقاد گفته است:
در حدود ۷۰ تا ۸۰ مقام ارشد سیاسی و نظامی، یک سوم کل اقتصاد داخلی ایران را کنترل می کنند. این در حالی است که فساد در ایران در حال گسترش است.

در صورت قانون شدن این مصوبه، این گزارش به فارسی و دو زبان دیگر که در ایران استفاده می شوند، ترجمه خواهد شد.

برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»   ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶

بختی برای ویرایش و پارسی نویسی این گزارش نداشتم.   ب. الف. بزرگمهر


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!