«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۳ خرداد ۱۲, شنبه

بگذارید آمارمان را تا اندازه ای به آمارهای شما نزدیک کنیم ...

از فراخوان گرم و خوشایند شما سپاسگزارم و چشمی جز این نیز نداشتم؛* ولی بگذارید آمارمان را تا اندازه ای به آمارهای شما نزدیک کنیم** که وختی آنجا می آیم، شرمنده نباشم.

از زبان این تبهکار سزاوار دار:  ب. الف. بزرگمهر   ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳

* رهبران مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا از دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه روز جمعه ۱۱ خرداد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، برای سخنرانی در نشست مشترک کنگره دعوت کردند.

خبرگزاری رویترز، از این دعوت نامه رهبران کنگره به عنوان اقدامی برای نشان دادن حمایت دو حزب اصلی آمریکا از جنگ غزه یاد کرده است.

نامه دعوت از بنیامین نتانیاهو را مایک جانسون رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات سنا، میچ مک کانل رهبر جمهوری‌خواهان در سنا و حکیم جفریز رهبر دموکرات در مجلس نمایندگان امضا کرده‌اند.

در این نامه آمده است: «برای ایجاد روابط پایدار و نشان دادن همبستگی آمریکا با اسرائیل، از شما دعوت می‌کنیم دیدگاه دولت اسرائیل برای دفاع از دموکراسی، مبارزه با تروریسم و برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه را به اشتراک بگذارید.»

برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»   ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳

** «... ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ بیست هزار باره مرگ پیامد سوء تغذیه داشته است. این سه برابر بیشتر از غزه است.» واکنش «نادان یابو» به صدور حکم از سویِ «کریم خان»، دادستان عالی «دیوان کیفری بین‌المللی» برای «نتانیاهو» و وزیر دفاع اسرائیل، «یوآو گالانت»:
«دلایل منطقی برای این باور» وجود دارد که مقامات عالی‌رتبه، از جمله، در «گرسنگی دادن غیرنظامیان به عنوان روشی برای قحطی کردن» مقصر هستند. جنگ به عنوان جنایت جنگی» و «نابودی و یا قتل… در زمینه مرگ و میر ناشی از گرسنگی، به عنوان جنایت علیه بشریت.»

برگرفته از «آرتی»  دوم خرداد ماه ۱۴۰۳

بختی برای ویرایش هر دو گزیده گزارش بالا نداشتم.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!