«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ دی ۱۱, چهارشنبه

نام آن را نقد درون گفتمانی نهاده اند!

خبرهای همتا و ناهمتا پیرامون هفت تیر کشی مداح نابکار اهل ولایت

چنین رخدادی می تواند دانسته و آگاهانه  برای ترساندن و کژدیسه نمودن افکار عمومی و بویژه لایه های میانی جامعه سازمان داده شده باشد تا گند و گه کاری های  بابک زنجانی و ... و نیز آنچه تاکنون زیر پوشش «قرارداد ژنو» (یا قراردادهای ژنو! ) روی آب آمده را در سایه قرار دهند: 
با تیری دو نشان!


ب. الف. بزرگمهر    ۱۱ دی ماه ۱۳۹۲


«ندای انقلاب» نوشت:
«محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.»

این سایت به نقل از یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق نوشت:
«در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند.

پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند.

محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.

به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سالهای اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.»

«ندای انقلاب» در پایان خاطرنشان کرد:
«نکته جالب و تامل برانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقای زاده فتنه گر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانه های معاند برای تخریب چهره های هیئتی و مذهبی است.»

از «گوگل پلاس»

***

در پی انتشار خبر هفت تیر کشی مداح مشهور در اتوبان بابایی، رسانه های جریان افراطی مدعی شده اند که این مداح مشهور با خانواده در خودرو بوده واز سوی اراذل واوباش مورد حمله قرار گرفته است که مجبور به استفاده از اسلحه شده است.

پرسش نخست:
اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور، آیا وی جزء خانواده وی محسوب می شود؟

پرسش دوم:
با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟

پرسش سوم:
این چه اراذل و اوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند، اما بجای اینکه آنها مسلح باشند، طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟

پرسش چهارم:
اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند، چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده و اقدام به گزارش حادثه و شکایت نموده اند؟

پرسش پنجم:
اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟

پرسش ششم:
مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟

از «گوگل پلاس»

***

نقد درون گفتمانی!

می نویسد:
چرا عادت داریم از اقدامات اشتباه یک مداح چون پشت اسم هیئت پنهان است دفاع کنیم!؟
۱ـ دو سال قبل خبری در "دی نیوز" کار کردیم درباره موتور بازی حاج محمود و رفقایش در جاده چالوس* که کمترین گناهش این است که سایر مردم از این موتورها نمی توانند استفاده کنند.
۲ ـ مجبورم ادامه ماجرای تیراندازی محمود کریمی را هم بگویم. ایشان با رفیق گرمابه و گلستان خود یعنی حسن رعیت در حال تردد بودند که درگیری پیش می آید و کلت را هم حسن آقای رعیت خدمت ایشان می دهند و اقدام به تیراندازی می کنند.
۳ ـ با مصاحبه جعلی و ماجرا سازی اساس کار رو حاج محمود آقا عوض می کنند
ولی آیا چون یک مداح پشت سر نام رهبری، امام حسین و انقلاب پنهان شده است باید هر کاری کرد توسط برخی رسانه های ارزشی پوشش گذاشته شود!

از «گوگل پلاس» 

* http://daynews.ir/vdcfemdy.w6d0magiiw.html?12337

پی نوشت:


کسی می نویسد:
«کریمی هم به کسی می گویند که هفت تیر می کشد بی آنکه صدای کشیدن ماشه خاطره خوشی داشته باشد.»

به وی پاسخ می دهم:
این حرامزاده ها زرنگ تر از این ها هستند که خودشان این کارها را بکنند! نگاه کن از آن بالا تا پایین، گماشته ها کارها را انجام می دهند تا آن بالایی که نمودار یک جایی است، بیگناه بماند. در این مورد هم، یکی از نوچه ها ظاهرا تیراندازی کرده و حتمن آب شده رفته تو زمین. حالا بیا و بگرد پیدایش کن. آخرش هم شاید با پررویی بگویند:
یکی از همولایتی های «جعفر جنی» بوده که چون به «ولایت آقا» حسادت می ورزند، چنین ماجراهایی راه می اندازند. دشواری کار کم تر که نمی شود، بیش تر هم می شود. «شرلوک هلمز» هم بیاید یا صیغه ای برایش در قم یا مشهد فراهم می کنند که سرگرم باشد یا آن که سرش را به تاق می کوبند که برود و دنبال تبهکار نگردد.

یک نکته ی دیگر که مهم نیز هست را فراموش کرده ام که بنویسم:
 چنین رخدادی می تواند دانسته و آگاهانه  برای ترساندن و کژدیسه نمودن افکار عمومی و بویژه لایه های میانی جامعه سازمان داده شده باشد تا گند و گه کاری های  بابک زنجانی و ... و نیز آنچه تاکنون زیر پوشش «قرارداد ژنو» (یا قراردادهای ژنو! ) روی آب آمده را در سایه قرار دهند: با تیری دو نشان!


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!