«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۷ دی ۸, شنبه

مسوول بی کفایت، آن بالاست؛ آن بالا ...

سدها تن از دانشجویان «واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد» که هم اکنون شمارشان درحال افزایش است از دقیقه هایی پیش، روبروی در ورودی این واحد، نسبت به آنچه بی لیاقتی مسوولان دانشگاه در پاسداری از جان دانشجویان می نامند به گردهمایی پرخاش آمیز دست یازیده اند (برگرفته از «ایرنا»   هشتم دی ماه ۱۳۹۷با ویرایش، پارسی و بازنویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر).

***

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد به سانحه واژگونی اتوبوس

تهران ـ ایرنا ـ  صدها نفر از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که هم اکنون تعداد آنها درحال افزایش است از دقایقی پیش مقابل در ورودی این واحد نسبت به آنچه بی لیاقتی مسئولان دانشگاه در حفظ جان دانشجویان می نامند ، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، در میان تجمع کنندگان که امروز شنبه درحال برگزاری است تعدادی از خانواده دانشجویان سانحه واژگونی اتوبوس دانشگاه نیز به چشم می خورند .

سه شنبه گذشته بود که در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم تحقیقات داخل محوطه این دانشگاه ، تعداد 8 دانشجو، پدر یکی از آنها و راننده اتوبوس جان خود را از دست دادند ، 26 دانشجوی دیگر نیز مصدوم شدند .

به گفته تعدادی از آنان ، عزل برخی مدیران صرفا فرار به جلو مسئولان دانشگاه و سلب مسئولیت است، درحالی که سالهاست همه از خطرناک بودن این جاده مطلع بودند اما هیچ اقدامی نکردند .

یکی دیگر از دانشجویان به خبرنگار ما گفت : استعفای بالاترین دست اندرکار و مقام دانشگاه و سرپرست علوم و تحقیقات حداقل هزینه ای است که این افراد باید پرداخت کنند آنها حتی حاضر به عذر خواهی نیز نشدند .

مسئول بی کفایت استعفا استعفا و دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد و الله اکبر روز عزاست امروز دانشجوی ایرانی صاحب عزاست امروز نیز از شعار تجمع کنندگان بود.

تجمع کنندگان با خواندن شعر یار دبستانی من و ذکر فاتحه و صلوات یاد دانشجویان جانباخته در سانحه واژگونی اتوبوس را گرامی داشتند.

دانشجویان حضور فوری مسئولان در محل تجمع را خواستار شدند و اعلام کردند تا زمان حضور یکی مسئولان رده بالای دانشگاه آزاد به تجمع خود ادامه می دهند. آنها هم اکنون در حال حرکت به سمت محل سانحه هستند.

«ایرنا»   هشتم دی ماه ۱۳۹۷

بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم.   ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!