«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

گریه کنین بچه مسلمونا! صواب داره؛ غم و غصه تونم سبک می شه ...

آموزش مداحی در مقاطع پيش‌ دبستان و دبستان

از تابستان امسال به نوآموزان و دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دبستانی مداحی آموزش داده می‌شود‌. عضو خانه مداحان کشور با اعلام این خبر به ایلنا گفت‌:
آموزش مداحی در مقاطع پیش‌ دبستانی و دبستان نتیجه کار اتاق فکر خانه مداحان کشور است که در حال حاضر مرحله طراحی آن تمام شده است‌.

«علیرضا جاریانی» ارتقای سطح مداحی کشور در ٢٠ سال آینده را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: پیش‌بینی ما بر این است که این طرح از تابستان امسال در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستانی اجرایی می‌شود. وی به برگزاری جلسات با کار‌شناسان امور تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود‌:
به منظور تعیین درس‌هایی که برای آموزش تخصصی مداحی در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان به صورت کار‌شناسی مورد نیاز است با آنان وارد رایزنی شده‌ایم‌. به گفته عضو خانه مداحان کشور، وقتی که درس‌ها مشخص شود، تعیین کتاب برای آموزش مداحی نیز قطعی خواهد شد. جاریانی تصریح کرد‌:
آموزش مداحی در این مقاطع یا در خانه مداحان کشور یا اینکه در پایگاه‌های تابستانی مدارس برگزار می‌شود‌. وی خاطرنشان کرد‌:
البته خانه مداحان کشور پیشنهادی را به وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه آموزش مداحی در تمام مقاطع مختلف تحصیلی به صورت یک درس لحاظ شود، ارائه خواهد کرد.

«ایلنا»

عنوان و برجسته نمایی های متن از اینجانب است.    ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!