«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

محمود احمدی نژاد عازم آمریكای لاتین شد


تهران ـ  محمود احمدی نژاد به منظور انجام سفر دوره ای به ٤ كشور آمریكای لاتین ، صبح امروز (یكشنبه) در راس یك هیات عالیرتبه، تهران را به مقصد كاراكاس پایتخت ونزوئلا ترك كرد.

به گزارش ایرنا ، این سفر دوره ای در راستای تحكیم روابط و توسعه همكاری‌ها در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی با كشورهای ونزوئلا، نیكاراگوئه، كوبا و اكوادور صورت می گیرد.

بحث و تبادل نظر در خصوص تحولات بین‌المللی با روسای جمهور و دیگر مقامات این كشورها از جمله اهداف این سفر است.

در مراسم بدرقه رسمی احمدی نژاد، علی اكبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس جمهور و جمعی از معاونان و مشاوران رییس جمهور حضور داشتند.

برگرفته از «ایرنا»

***

نخود آش:
این آق محمود هم یواش یواش داره پاشو می ذاره تو جا پای اون وزیر امور خارجه قبلی که اینقده با اهل و عیال به همه سوراخ سنبه های این کره خاکی سر زد که رهبر معظم که خدا انشالاه سایه شو از سر مسلمین کم بکنه با همه علمش بالاخره دستش اومد که کار یجاش می لنگه و به اون بنده خدا یک تذکر برنامه ای داد که آقا سفر خوبه ولی بد نیس سفراتو کمی از پیش برنامه ریزی کنی و اقلا بدونی کجا و واسه چه کاری می ری!

حالا این یکی با اون قد نیم وجبیش همش دوس داره عسک یادگاری با این و اون بندازه. حالا اینهمه عسکو می خواد چیکار کنه خدا می دونه ... شایدم می خواد بعدن واسه ی دیگرون پز بده که اگه عرضه نداشتم سر شیر نفتو از دس مابهترون در آرم سر سفره مستضعفین بیارم، عوضش تنه ام به تنه انقلابیون زیاد خورده!

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!