«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

دایره‌المعارف جبهه‌های انتخابات مجلس


با نزدیک شدن انتخابات مجلس در شرایط کنونی هر روز جبهه‌ای جدید تأسیس می‌شود. با توجه به اینکه تعداد عبارات و اسم‌هایی که با کلمات مرسوم می‌شود ساخت،‌ محدود است و از طرفی این محدودیت برای اهداف و آرمان‌ها هم وجود دارد، چند جبهه و رئوس اهداف را تقدیم می‌کنم تا دوستان به زحمت نیفتند.

در صورت استفاده از هر مورد معرفی شده، مبلغ یکصدهزار تومان به آدرس «خبرآنلاین» بفرستید. لطفاً مبلغ را نقداً پرداخت کنید. هیچ‌گونه حواله‌ای پذیرفته نمی‌شود. به قدر کافی قبلاً حواله کرده‌اند.

جبهه ایستادگی اصول و ارزش‌های متحد مهرورزی
نظر به لزوم ایستادگی بر اصول و ارزش‌های اساسی در شرایط کنونی که از نظر اهمیت مهم می‌باشد و با توجه به مرگ بر اسرائیل و انحرافی و سایر جناح‌های منافق فقط ما می‌توانیم مهر بورزیم. لذا متحد شده‌ایم تا بار دیگر به همه نشان بدهیم که باید ایستاد و ارزش‌ها و اصول را با اتحاد و مهرورزی گسترش نمود. خدا شاهد است نمی‌خواستیم وارد شویم؛ اما چاره‌ای جز نجات مملکت از دست رقیب نبود؛ پس تکلیف نگذاشت که روی اصول و ارزش‌هایمان به شکلی متحد پا فشار ندهیم؛ لذا ایستاده‌ایم با شدت هرچه تمام‌تر. کسانی که به شدت ایستادگی‌ مان شک دارند،‌ بیایند زیر پایمان بایستند تا بفهمند یک من ایستادگی ما چقدر وزن دارد.

جبهه اصول پایداری بر ارزش‌های ایستادگی مهربان
امروز دیروز نیست. امروز دیروز فردایی‌ست که ما با اصول و ارزش‌هایمان می‌سازیم. ما هنوز همان جایی ایستاده‌ ایم که قبلاً ایستاده بودیم و پایدار می‌باشیم. لذا اگر کسی دست دشمن از دهانش بیرون بیاید، زانوی‌مان را در نهایت مهربانی در حلقومش می‌کنیم تا بفهمد اصول ما با ارزش‌های آنها شوخی ندارد.

جبهه وایسادگی که وایسادگی (شعبه ندارد)
داداش ما وایسادیم که وایسادیم و ایستادگی می‌نماییم که ایستادگی ‌نماییم. صاف هم ایستادگی می‌نماییم. ایستادگی باید قرص و محکم باشد که کسی نتواند از این‌ور و آن‌ورش فشار بیاورد که منحرفش کند به شرق و غرب. لذا وایسادگی می‌کنیم که وایسادگی می‌کنیم سفت. ضمناً جبهه ما هیچ شعبه‌ای ندارد. گول نخورید.

جبهه پافشاری اصولی بر ارزش‌های مواضع اصل و پسران
در شرایط کنونی که بسیاری عوض پویایی، پویانمایی نموده و به جای ایستادگی پرفشار بر مواضع، در مقابل دشمن دست به نیم‌خیز شدگی نیمه اصولی زده‌اند و از نام ما نیز بهره برده و خود را «جبهه پافشاری اصولی بر ارزش‌های مواضع» می‌نامند، ما دوباره آمدیم. این بار با نام «اصل و پسران» که ثابت کنیم اصل قضیه ماییم و الباقی تقلبی می‌باشند. اینان نه از روغن حیوانی استفاده می‌نمایند نه حتی پسته روی سوهان می‌ریزند. این جماعت باقالی عوض پسته می‌ریزند. دقت بفرمایید که پسته بوی پسته می‌دهد و باقالی بوی پا.

جبهه نیم‌خیزان پادرمیان پویانمای منحرف
ما از کسی نمی‌ترسیم. آنها از ما می‌ترسند. آنها می‌گویند ما در همه جا دست داریم. لذا این دوره اساساً بی‌دست بازی می‌کنیم. فقط پادرمیانی می‌کنیم؛ اما مطمئناً پایمان در میان قضایا هست. اگر می‌خواستیم ایستادگی کنیم، آنقدر قدمان بلند بود که همه را ریز ببینیم. لذا نیم‌خیز می‌شویم که ببینیم بقیه را. البته ما نیم‌خیزمان هم از تمام‌قد رقبای کوتاه‌قدمان بلندتر است. ممکن است کمی منحرف به چشم بیاییم، آن هم به خاطر شکل ایستادن‌ مان (نیم‌خیزی) است. نگران چیزی نباشید.

نویسنده: ناشناس

برگرفته از «ویستا»


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!