«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ آبان ۱۷, شنبه

درست همان است که این پادوی رژیم تبهکار می گوید!


ویدئوی کوتاه زیر را ببینید! با نادیده گرفتن ژست های نمایشی پادوی رژیم، درست همان است که وی می گوید. ننگین ترین قرارداد تاریخ ایران را با امپریالیست ها بسته و بسیار چیزها به گردن گرفته اند که هنوز از ترس توده های مردم ایران، همه ی آن ها را نیز بازگو نکرده اند. سررشته ی کار نیز از همان نخست، در دست آقای آسمانی ریسمانی بوده است و با آنکه چون نمونه های گذشته، این بار نیز جای پایی برای فرار نهاد، همه ی نمودها و نشانه ها گواه آن است که کارگردان راستین این گند و گه کاری نیز خود اوست!  

آیا نباید همه ی آن ها را به پادافره این خیانت بزرگ و به داد و ستد نهادن دستاوردهای دانشمندان و کوشش پیگیر ایرانیان در دستیابی به دانش و فن آوری ای بسی ارزشمندتر از حتا «ملی شدن نفت ایران» در بازی ریشخندآمیز «برد ـ برد» با امپریالیست ها به همان چوبه ی دار و ریسمان گره داری آویخت که با آن تاکنون، بسیاری از توده های مردم ایران، دانشمندان و روشنفکران خلقی و جوانان را نابود کرده اند؟ 

ب. الف. بزرگمهر    ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۳  



هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!