«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

ارواح شکمت مردک دروغگو!

«رهبر انقلاب اسلامی [انگلیسی ـ آمریکایی!] با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند:
خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند. [سَنَ نه؟! مگر تو نماینده ی خدایی؟ تو حتا از سوی مردم ایران نیز نمایندگی نداری: کیر خری از همان نخست کاشته شده با همدستی «اُم الفساد والمفسدین»: اکبر نوقی بهرمانی گوربگور شده، بی هیچ دانش و بینشی و ناگزیر به آویزان وانمودن خود به ریسمانی آسمانی!]

ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند:
آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند؛ چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.  [بیهوده مکوش خود را پشت مردمی که هر آن به میدان آمدند، تو دروغگوی لافزن حقیر را بیشرف نامیدند، پنهان کنی! یا شاید آماج سخنت از مردم، کلان دزدان و تخم و ترکه ی شکمباره شان و شماری مزدور و سرکوبگر است؟ بله! آن ها در چنین نمایش ریشخندآمیزی همدست بوده و همچنان هستند. این را هم بدان که چنانچه حتا نیمی از این آمار دروغین بیرون داده می شد، باز هم در درستی آن جای دودلی و بدگمانی بود. آمار راستین نمی تواند چیزی بیش از دست بالا ۱۵ ٪ باشد. گفتی که «شهر قم یکی از ՛شلوغ‌ترین՝ حوزه‌های انتخابیه بود.» کمی با خود بیندیش، مردک دَبَنگ! خنده دار نیست که واقعیت را زیر عبارتِ ՛شلوغ‌ترین՝ پنهان می کنی؟ واقعیت چنین است که هم آن رحمانی فضله و هم دشمن بر زبان آورده اند: «... میزان مشارکت در استان قم یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها را نشان می‌دهد و در میان ۳۱ استان رده ۲۴ را از نظر میزان مشارکت به خود اختصاص داده است ... میزان مشارکت در انتخابات مجلس نیز در شهر قم ۴۳ درصد اعلام شده است که نسبت به دوره پیش ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.» (گزیده گزارش زیر) بگو ببینم! آیا خرموش ها در آنجا شلنگ تخته می انداختند و جست و خیز می کردند که شلوغ شده بود؟]

حضرت آیت‌اللهِ [یکشبه] خامنه‌ای، برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌کننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموکراسی خواندند و گفتند:
انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است. [با این همه زندانی سیاسی و سرزمینی که به نوبه ی خود به زندانی بزرگ دگردیسیده، بر زبان راندن چنین یاوه هایی به پررویی و بیشرمی بیمانندی نیازمند است!]»


***

«وزیر ولایت خرموش های همچنان فرمانروا بر ایران، میزان مشارکت سراسری در انتخابات مجلس یازدهم را ۴۲.۵ درصد و در تهران ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت مسائلی چون کرونا، حوادث آبان و هواپیمای اوکراینی باعث کاهش مشارکت در این انتخابات شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضله، روز یکشنبه چهارم اسفند در نشست خبری‌اش، همچنین شمار کل رأی‌دهندگان را ۲۴ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۴۰۴ نفر اعلام کرد. وی با اعلام اینکه واجدان شرایط رأی در این انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ تن بود، گفت که میزان مشارکت در کل کشور ۴۲.۵۷ درصد بوده است. این رقم پایین‌ترین میزان مشارکت در انتخابات چهل و یکسال گذشته است و در سنجش به انتخابات مجلس دهم نیز ۱۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. وی همچنین میزان مشارکت در شهر تهران را ۲۵.۴ درصد (یک میلیون و ۸۴۱ هزار نفر) اعلام کرد. این میزان مشارکت حدود نیمی از مشارکت در انتخابات مجلس دهم است. در آن انتخابات میزان مشارکت ۵۰ درصد بود.

رحمانی فضله همچنین گفت در قم بیش از ۴۳ درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند که ՛لازم است از آنان هم تشکر شود که با توجه به ورود کرونا این مشارکت انجام شد.՝

پیش تر رهبر درِ پیتی خرموش های همچنان فرمانروا بر ایران گفته بود که شهر قم یکی از «شلوغ‌ترین» حوزه‌های انتخابیه بود. این سخنان در حالی بیان شده که میزان مشارکت در استان قم یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها را نشان می‌دهد و در میان ۳۱ استان رده ۲۴ را از نظر میزان مشارکت به خود اختصاص داده است ... میزان مشارکت در انتخابات مجلس نیز در شهر قم ۴۳ درصد اعلام شده است که نسبت به دوره پیش ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»  چهارم اسپند ماه ۱۳۹۸ (بختی برای ویرایشِ گسترده ی این گزیده گزارش نداشتم و تنها در برخی جاها واژه های درخور را جایگزین نموده ام. برجسته نمایی های متن نیز از آنِ من است. ب. الف. بزرگمهر)

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!