«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۸ بهمن ۳۰, چهارشنبه

از نیرنگ های شناخته شده برای کشاندن مردم به پای صندوق رای

از نیرنگ های شناخته شده ی گروهبندی های خرموش اسلام پیشه ی فرمانروا بر میهن مان برای کشاندن مردم به پای صندوق رای و چانه زنی بر بنیاد آن با «شیطان بزرگ» و همدستانش (نوشته ی زیر)

ب. الف. بزرگمهر   ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸

***

تکذیبیه درباره حمایت کارگران هفت تپه از محجوب

«خبرگزاری ایلنا» متنی را منتشر کرده که در آن به دروغ ادعا شده «جمعی از کارگران هفت تپه» از علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده، دو «خانه کارگری» کاندیدای مجلس حمایت کرده و گفته اند این ها تنها صدای کارگران در مجلس اند!

بدینوسیله ضمن تکذیب این خبر اعلام می کنیم که محجوب و «خانه کارگر»، نه تنها صدای ما کارگران نیستند که یکی از قدیمی ترین خفه کننده های صدای کارگران و از عوامل بدبختی کارگران هستند. محجوب با ادعای دفاع از حقوق کارگران، نقش [داروی] آرامبخشی را دارد که برای درمان سرطان، فقط با برخی حرف ها سعی میکند چند لحظه آرام کند. با این تفاوت که این آرامبخش، مزه تلخ و زهرماری هم دارد! محجوب یکی از بزرگترین دلالان کارفرماها و سرمایه داران است. ما کارگران هفت تپه به چشم خود دیده ایم که محجوب در مورد کارگران هفت تپه هم مرتکب خیانت شد و درخواست ما برای لغو خصوصی سازی را در تریبون مجلس سانسور کرد و تکه لغو خصوصی سازی را نخواند و بهانه آورد که وقت کم است در حالی که آن خواسته اصلی ما بوده است.

«ایلنا» و «خانه کارگر» دست به جعل خبر می زنند و معلوم نیست کدام کارگران تخیلی از آنها حمایت کرده اند. اعلام حمایت برای انتخابات که منجر به اتهام و دستگیری نمی شود بلکه برعکس تشویق هم می شود؛ پس چرا اسامی این کارگران را منتشر نمی کنید؟ یک نفر است؟ دو نفرند؟ چرا از نام کارگران «هفت تپه» سوء استفاده می کنید؟ اعلام حمایت کارگران «هفت تپه» از این اشخاصِ ضد کارگر یا هر کاندیدای دیگری، کذب محض است و امیدواریم رسانه های مختلف جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده از نام کارگران «هفت تپه» این نامه ما را منتشر کنند.

جمعی از کارگران هفت تپه چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ (با ویرایش درخور، تنها در نشانه گذاری ها از سوی اینجانب:  ب. الف. بزرگمهر)

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!