«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۵ شهریور ۵, جمعه

آهای بچه های خرم آباد! از دژ فلک االافلاک چهارچشمی پاسداری کنید! آهای بچه های ایران ...

بر پایه ی گواهی های بدست آمده، در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، در کنار دکل‌های ناپدید شده، سرنوشت سه فروند کشتی نفتکش ایرانی نیز تا هم اکنون ناروشن است.

در دولت محمود احمدی‌نژاد، ۸ فروند نفتکش غول پیکر ایران، بدون دستینه شدن قرارداد حقوقی در اختیار یک شهروند یونانی نهاده شد که وی با بهره برداری نابجا از موقعیت، هر ۸ فروند کشتی نفتکش را همراه بار نفتی آن از پهنه ی جغرافیایی کشور بیرون برد.

بر پایه ی این گزارش با پایان دولت احمدی‌نژاد و برکناری مسوولین هماوند با این بزهکاری، ۵ فروند از این کشتی‌ها به کشور بازگردانده شد؛ ولی ۳ فروند آن ها همچنان ناپدید است.

در بررسی‌های انجام یافته، روشن شد که این سه فروند نفتکش از سوی شهروند یونانی به فروش رسیده و بیش از یکصد میلیون دلار از دارایی های ملی از میان رفته است!
...

برگرفته از «ایلنا»، سوم شهریور ماه ۱۳۹۵ (با ویرایش، پیرایش و پارسی نویسی درخور از سوی اینجانب؛ برنام نیز از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر) 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!