«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ بهمن ۱, چهارشنبه

دزدان تبهکار! چرا به قانون و حکم خود نیز پایبند نیستید؟!


مهدی فراحی شاندیز، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج که از دهم دی ماه به سلول انفرادی جابجا شده، همچنان به بند خود بازنگشته است.

بنا بر آگاهی های گزارشگران «هرانا»، «ارگان خبری کنشگران حقوق بشر در ایران»، مهدی فراحی شاندیز، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج از ۱۰ دی ماه به سلول انفرادی جابجا شده و تاکنون از وضعیت وی هیچگونه آگاهی در دست نیست.

یکی از بستگان وی به گزارشگر «هرانا» گفت:
«مهدی فراحی از دهم دی ماه در انفرادی‌ست و روز سیزدهم دی ماه هم برای دادگاه از انفرادی به دادگاه انقلاب تهران آوردندشان؛ ولی از نتیجه دادگاه اطلاعی به ما ندادند و گفتند به خود ایشان نتیجه را ابلاغ می‌کنیم.»

گفتنی است، سوم آبان سال جاری، محکومیت سه سال زندانی مهدی فراحی شاندیز که به اتهام «توهین به رهبری و اخلال درنظم» صادر شده بود، به پایان رسیده، ولی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با پرونده سازی های تازه ، این زندانی را در وضعیت پادرهوا نگه داشته است.

«خبرگزاری هرانا»          یکم بهمن ماه ۱۳۹۳

این گزارش از سوی اینجانب، ویرایش، پارسی و بازنویسی شده است؛ برجسته نمایی متن و برنام نیز از آنِ من است.    ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!