«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

این هم چشم روشنی کوچک و غنچه ای شکفته در دامن «شیطان بزرگ» است

می بینی آقا بیشعور؟! بانویی ایرانی تبار با پیشینه ی ۱۵۰ ماموریت جنگی برای «شیطان بزرگ» است.۱ آتش به اختیار نیست و بدون فرمانِ فرمانده اش، نمی تواند سرخود به جایی آتش کند؛ ولی خدا را چه دیدی؟! شاید فردای روزگار که چندان دور نباشد، وی را برای بمباران جاهایی در کشور خاستگاه خویش نیز بفرستند. در میان دیگر چشم روشنی های کوچک و بزرگ تان و دسته گل هایی که به آب داده اید، این هم چشم روشنی کوچک و غنچه ای شکفته در دامن «شیطان بزرگ» است؛ چشم همگی تان روشن! بویژه گماشته ی پاچه ورمالیده ات، «حسن کوتول» روحانی شده که چپ و راست با آن ریش حنابسته اش به دامن «شیطان بزرگ» غش می کند و برای پایوری «بیضه اسلام» ناگزیر به خرید حتا آب معدنی از فرانسه است! گماشته ای بیشرم تر و بی آبروتر از خودت که به هر گند و گُه به بار آمده در این سال ها از قراردادهای ننگین و فراقانونی نامور به «برجام» گرفته تا قراردادهای مفت به باد دادن نفت و گاز می بالد و با پررویی، اندکی پرآب تر شدن دریاچه اورمیه در پیِ بارندگی های پربار چند سال گذشته را نیز به ریش خود و «دولت زهدان اجاره ای» می گیرد؛ گماشته ای که فرستادن زنان ایرانی برای «خدمات بالینی اسلامی»۲ در «آنتالیا»ی ترکیه و کسی چه می داند، جاهای دیگر را نیز در کارنامه ی خویش دارد و پایش بیفتد، در همدستی با همان شیطان، دودمان تو و دار و دسته ی خمس و زکات بگیران را نیز به باد خواهد داد تا سرمایه ی امپریالیستی در ایرانی که همه چیز آن را به باد داده اید، بی هیچ سرِ خرِ رانتخوار و شیتیلی بگیر مفتخواری، روان تر و پرشتاب تر بچرخد.

نیک بنگر! و اگر نمی بینی، بکوش با چشم دل بنگری! این بانوی جنگی، دستاورد «یانکی» ها به تنهایی نیست؛ دستاورد تو و رژیم تبهکار اسلام پیشه ات نیز هست که بسیاری از اندیشمندان انقلابی کشور را همراه با نوباوگان و جوانان یا به جوخه ی تیرباران سپردید یا به دار آویختید و سایرین را نیز به هر گوشه و کنارِ جهان دربدر کردید. نمی خواهید به این «گُردآفریدِ» پرورده در دامن «شیطان بزرگ»، شادباش بگویید؟!

می بینی آن ها چگونه استعدادها را بازمی شناسند، پر و بال می دهند و می پرورانند و در هر زمینه ای بسود خویش بکار می گیرند؟ و تو بی همه چیز، در کشوری که همه باید به این یا آن گونه، مجیزگوی رهبری نادان، نابخرد و دروغگو باشند، همچنان سخنرانی کن و از برتری های اسلام بگو! دیروز، نماینده ات در سپاه پاسداران سرمایه، در هماوندی با آن قراردادهای ننگین، ناپرهیزی کرد و گفت:
«... نقد را از ما گرفته و منتظر دریافت نسیه از سوی آن‌ها هستیم.»۳ ولی سخن، تنها بر سرِ نقد و نسیه در داد و ستدی ننگین و مایه ی آبروریزی و سرافکندگی ایرانیان نیست؛ سخن بر سر بیدادی است که از هر باره بر این آب و خاک و مردم آن رفته و هستی ایران زمین و همبستگی خلق های آن را نشانه گرفته است. مرگتان باد!

ب. الف. بزرگمهر ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۶

پی نوشت:

۱ ـ سرگرد یاسمن مقبلی، خلبان ایرانی تبار نیروی دریای ارتش «ایالات متحد»، همراه با چهار زن و هفت مرد دیگر از میان ۱۸ هزار داوطلب، برای شرکت در دوره ی دو ساله ی آموزش بنگاه فضانوردی آن کشور برگزیده شده است. وی که گواهی مهندسی خود را از دانشگاه‌ «ام آی تی» و «دانشکده عالی نیروی دریایی ارتش آن کشور دریافت کرده، هم اکنون، دانشجوی مدرسه خلبانی است و در دوران خدمت در ارتش، در بیش از ۱۵۰ ماموریت جنگی شرکت داشته است.

برگرفته از گزارش «یاسمن مقبلی در میان ۱۲ فضانورد آینده ی ”ناسا“»، ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۶، تارنگاشت وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»

۲ ـ بفرمایید! این هم عبارتی تازه و رایگان برای جاکشان و زن بمزدان اسلام پیشه که کاربرد واژه های زشت و زننده و چشم آزار را خوش ندارند. می بینید؟! ناخواسته به این مادر بخطاها یاری رسانده ام! از این پس می توانید بجای آن نام های زشت و زننده، بر سردرِ مهمانسراهای تان بنویسید:
«در ... ما از خدمات بالینی اسلامی نیز برخوردار می شوید»! و همه ی آن ها با شِم غریزی شان نیک درمی یابند که سخن از سر بریدن و اینا در کار نیست؛ خدمات بالینی خوشگواری چشم براه شان است ...

برگرفته از نوشتار «آن ها زیر چادر اسلام به باد می دهند؛ ما جهانی تر بر باد می دهیم!»، ب. الف. بزرگمهر ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۶
http://www.behzadbozorgmehr.com/2017/06/blog-post_20.html

۳ ـ برگرفته از گزارش «در توافق هسته‌ای نقد را دادیم و منتظر نسیه هستیم»، «خبرگزاری فارس»، ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۶
http://fars.farsnews.com/news/13960411001299

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!