«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

یک جو عقل در سر یا ریگی به کفش؟


نوشته است:
«اشتباه رژیم گذشته در باز گذاشتن دست آخوندها و علی شریعتی در کشور، همچنین خیانت بنی صدر، یزدی، قطب زاده، مهندس بازرگان، سنجابی، رهبران مجاهدین، توده ای ها، صدر حاج سید جوادی، و یک گله آخوند، با همکاری بی بی سی لندن، توانست خمینی یک آخوند ارتجاعی عقب مانده و عقده ای را به حلق مردم ایران فرو کند.

کشتن و به خاک و خون کشاندن فرزندان میهنمان چون: احمد کسروی به وسیله نواب صفوی، سپهبد رزم آرا به وسیله خلیل طهماسبی، حسنعلی منصور به وسیله محمد بخارایی، دکتر بختیار، فریدون فرخ زاد، دکتر قاسملو، شرفشاهی، و صدها تن دیگر، با کمک و از سوی ایران نماهای سودجوی و خیانت کار انجام گرفته است. اینجاست که می توان گفت، کرم درخت از خود درخت است و اگر ما در پهنه تاریخ همواره مورد تجاوز و آزار دشمنان قرار گرفتیم و هرگز آزادی نداشتیم، نتیجه خیانت خودمان است. و باید گفت از ماست که بر ماست.»

از «گوگل پلاس»

می نویسم:
آقای پادشاه دوست!

بجای ردیف کردن نام این همه سازمان و حزب کنار همدیگر که در تاریخ ایران گاه دشمن خونی یکدیگر بوده اند، صورتکت را بردار تا دیگران شما را بهتر بشناسند!

اگر منظورت سنجش دو رژیم است، تنها می شود گفت: صد رحمت به کفن دزد اولّی، نه چیزی بیش از آن! چون رژیم تبهکار کنونی روی آن رژیم را تا اندازه ای سپید کرد؛ ولی این به آن معنا نیست که دوباره باید به رژیم پیشین برگشت و رژیم سده های میانی پادشاهی را بازگرداند! به شما قول می دهم که این راه بسته و بن بست است. اگر امپریالیست ها از این سناریو و «رضا نیم پهلوی» سود می برند، تنها سناریویی فرعی در کنار سناریوی اصلی تکه پاره کردن ایران و انداختن خلق های آن به جان یکدیگر است. سناریوهای فرعی دیگر نیز برای بخش کردن و سردرگم کردن نیروهای میهن پرست دارند!

اگر یک جو عقل توی کله ات هست، کمی بیندیشی در می یابی؛ وگرنه به آرش آن است که بجای آن یک جو عقل در سر، ریگی به کفش داری.

از آن گذشته، چرا این همه دروغ سر هم کرده ای؟ آیا حزب توده ایران که بهترین فرزندان خود و بهترین فرماندهان جنگ بر ضد صددام را به مردم ایران پیشکش کرده، به مردم ایران خیانت کرده است؟! چرا رُک و پوست کنده نمی نویسی که برای همان رژیم گذشته کوشش می کنی؟ یک مشت سخنان قالبی از این و آن یاد گرفتی، مردم را کوچک می شمری؟

ب. الف. بزرگمهر    ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۲  


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!