«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

گلوی مردم یمن را گرفته و می فشارند!

مرگ بر «یانکی» ها و مزدوران رنگارنگ شان!

بگفته ی یک مقام غیرامنیتی، کودکی نوزاد نیز در میان شان بوده است. اینکه وی هموند «گروه القاعده» یا گروه تروریست دیگری بوده، چندان روشن نیست؛ آنچه روشن است، شیرخوار بودن وی است. به این ترتیب، این گمانه که یکی از آن هفت تن، زنی مادر آن کودک شیرخوار بوده، افزایش می یابد. با این همه، مقام غیرامنیتی در این باره که آیا کودکان قد و نیم قد دیگری با آن زن همراه بوده و همگی از هموندان گروه یاد شده بوده اند، خاموشی گُزید و هیچ نگفت.

ب. الف. بزرگمهر    پنجم آذر ماه ۱۳۹۶

***

در یورش یک هواپیمای بدون سرنشین، هفت هموند «القاعده» در یمن کشته شدند

بگفته ی یک مقام امنیتی در یمن، روز یکشنبه، پس از یورش یک پهپادِ «احتمالا آمریکایی» به کاروانی دربرگیرنده ی سه خودروی جابجاکننده ی هفت هموند «القاعده»، همه ی سرنشینان این خودروها کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تنها نیروی شناخته شده‌ای که در یمن از پهپاد استفاده می کند «ایالات متحد» [بخوان: «یانکی» ها»!] است. این خودروها در جاده ای در جنوب یمن به سوی استان مرکزی «بَیدا» رهسپار بوده‌اند.

«واشنگتن»، گروه «القاعده» یمن در شبه جزیره عربستان را بیم برانگیزترین گروه تندرو کنشگر در این منطقه می‌داند.

از هنگام به قدرت رسیدن دونالد ترامپ [بخوان: لات بی سر و پای «یانکی»!] در کاخ سفید [همانا کاخ روسیاه!]، نبرد هواپیماهای بدون سرنشین بر ضد نیروهای «القاعده»، تند و تیزتر شده است.

برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»  پنجم آذر ماه ۱۳۹۶ (با ویرایش، پارسی و پاکیزه نویسی درخور از سوی اینجانب؛ برجسته نمایی های متن و افزوده های درون [ ] نیز همه جا از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر)



هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!