«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۷, جمعه

در ولایت امام زمان، سند دست های پینه بسته نیست!


کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه از نخستین ساعت های صبح دیروز دست به اعتصاب زده اند. این اعتصاب در پی پرداخت نشدن دستمزد فروردین ماه کارگران آغاز شد و همچنان پی گرفته می شود. افزون بر این، کارفرما از پرداخت ۲۵ درصد افزایش کمینه مزد قانونی کارگران سرباز زده است.

کارگران این کارخانه، خواهان پرداخت دستمزد پرداخت نشده و افزایش ۲۵ درصد کمینه مزد و اجرای بی درنگ «طرح طبقه بندی مشاغل» هستند. آنگونه که کارگران می گویند، کارفرمای این کارخانه در مورد اجرای طرح یادشده با دادن وعده ی سر خرمن، کارگران را سر می دواند و در کردار از اجرای آن خودداری می کند.

بر پایه ی واپسین گزارش ها، صبح امروز مدیریت کارخانه با کارگران اعتصابی گفتگوهایی داشته که به جایی نرسیده است. کارگران اعلام نموده اند که تا رسیدن به خواست هایشان بویژه در مورد پرداخت بی کم و کاست ۲۵ درصد افزایش کمینه مزد، همچنان اعتصاب خود را پی خواهند گرفت.

عنوان از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!