«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

کارگران ایران، «روز جهانی کارگر» را با شکوه برگزار خواهند نمود!


در آستانه اول ماه مه، ١١ اردی بهشت ماه، نیرنگبازی دیگری با همکاری «وزارت کشور جمهوری اسلامی» و "لانه" ی مزدبگیران این رژیم ضدکارگری به نام «خانه کارگر» به نمایش نهاده شده است.

در پرده ی نخست این نمایش، «وزارت کشور» به «خانه کارگر» خود اعلام نموده که برای برگزاری همایش یا راهپیمایی کارگری باید پیش تر از آن وزارتخانه مجوز درخواست شود. به این ترتیب، روشن می شود که گردانندگان آن "لانه" تا ١٠ روز پیش از «روز جهانی کارگر» یادشان نبوده یا بهتر است بگویم: خود را به فراموشی زده بودند که باید به هنگام، چنین درخواستی را می فرستاده اند؛ گرچه جای پرسش است که آیا ستون های عمده ی سرنگونی رژیم پادشاهی و روی کار آورنده ی رژیم کنونی، نیازمند چنین اجازه ای برای برگزاری جشن خود هستند؟!

پرده ی دوم نمایش به گمانم چنین خواهد بود:
«به دلیل دیرکرد در درخواست، مجوزی برای همایش یا راهپیمایی کارگری صادر نشده و از این رو انجام آن غیرقانونی است!»؛ ولی آنچه که براستی در کشور ما دستکم از هنگامی پیش به این سو غیرقانونی است، رژیم تبهکار و ایران برباد ده جمهوری اسلامی و همه ی لانه های رنگارنگ آن با نام های دهان پرکن است!

کارگران ایران، نه تنها «روز جهانی کارگر» را با شکوه برگزار خواهند نمود که بزودی ریش پر از پلیدی و پلشتی و نیرنگ تان را از بیخ و به رایگان خواهند تراشید! آن روز چندان دور نیست!

ب. الف. بزرگمهر    پنجم اردی بهشت ماه ١٣٩١


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!