«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ فروردین ۸, پنجشنبه

چه کسانی در پیِ نابودی مردم جهان هستند؟

«جمهوری دمکراتیک خلق کُره» یا ششلول بندهای «یانکی» با جنگ ابزارهای هسته ای شان؟!

بنا به گزارش خبرگزاری های گوناگون، امروز، پنجشنبه ۲۸ مارس ۲۰۱۳، دو بمب افکن «ب. ۲» نیروی هوایی ایالات متحد (بخوان: «یانکی») ساز و برگ یافته به کلاهک های هسته ای، فرسنگ ها بر فراز بخش اشغال شده ی شبه جزیره ی کُره (به نام امپریالیسم ساخته ی «کُره جنوبی») به پرواز در آمدند.

بمب افکن «ب. ۲» پیشرفته‌ترین جنگنده ی نیروهای نظامی ششلول بندهای «یانکی» است که می تواند تا ۱۸ تن جنگ ابزار هسته‌ای و غیرهسته ای و  از آن میان، ۱۶ بمب ۹۰۰ کیلویی مهار شونده از سوی ماهواره و هشت بمب ضد پناهگاه «جی بی یو ۳۷» را بار زده و به سوی آماج های خود نشانه گیری کند.

گفته می شود که پرواز دو بمب‌افکن یادشده در چارچوب رزمایش‌ های نظامی سالانه نیروهای «یانکی» با «کره جنوبی» انجام شده و انگیزه ی آن، «نمایش دقت و شتاب توان نظامی امریکا» بوده است. به گفته ی یکی از این خبرگزاری ها:
«بمب‌افکن‌ها، نقطه‌ای نظامی در خاک کره جنوبی را هدف گرفتند و به آن مهمات بی‌اثر شلیک کردند ...»

به گفته ی رسانه های امپریالیستی، چنین نمایش نیروی نظامی در «کُره جنوبی» تاکنون بی پیشینه بوده است. هفته ی گذشته نیز «یانکی ها»، بمب‌افکن‌های «بی ـ ۵۲» خود را که از توان بارگیری اندازه هایی سترگ از جنگ ابزارهای هسته ای برخوردارند به بخش اشغال شده ی شبه جزیره ی کُره فرستاده بودند.

رسانه های امپریالیستی، افزایش تنش در آن منطقه را که برانگیزاننده ی آن همواره «یانکی ها» بوده و همچنان نیز هستند، به دروغ نشان‌دهنده نگرانی آمریکا در پی واپسین آزمایش هسته‌ای «جمهوری دمکراتیک خلق کُره» در روز ۱۲ فوریه که درباره ی آن بسی بزرگنمایی شده، وانمود کرده و از سوی دیگر می کوشند تا آن را تنشی میان به گفته ی آن ها «کُره شمالی» و «کُره جنوبی» در افکار عمومی مردم جهان جا بزنند.

در پی چنین تهدید نظامی آشکاری، «جمهوری دمکراتیک خلق کُره» ارتباط تلفنی نظامی و همه ی راه‌های تماس سرراست با دست نشاندگان «یانکی ها» در بخش جنوبی شبه جزیره کُره را گسست که یخوبی ناگواری بیش از پیش اوضاع را نمایان می کند. در این میان، ارتش سرفراز «جمهوری دمکراتیک خلق کُره» به وضعیت «آماده باش کامل» درآمده و یگان های توپخانه و موشک‌های دوربرد آن،  پایگاه‌های آمریکا را تیررس خود قرار داده‌اند.

در برابر چنین نمایش نیرویی از سوی امپریالیست های ایالات متحد، خاموش نباید نشست. وظیفه ی همه ی نیروهای پیشرو و پیکارگر برای جهانی دگرگونه که در آن بهره کشی و ستم به ملت ها و خلق ها برای همیشه به تاریخ سپرده می شود، بلند نمودن فریاد پرخاش خود به چنین رزمایش های گستاخانه ی امپریالیستی است. نیروهایی که خاموش مانده و از خود واکنشی نشان نمی دهند یا مانند رهبری چین، موضعی کم و بیش "بیطرف" از خود به نمایش می گذارند، در کردار آب به آسیاب نیروهای اهریمنی سرمایه می ریزند.

با همه ی نیرو و توان خود به یاری مردم قهرمان شبه جزیره ی کُره و حاکمیت راستین آن در کالبد «جمهوری دمکراتیک خلق کُره» بشتابیم و امپریالیست ها و نیرهای اهریمنی «یانکی» را رسوا کنیم!

دست پلید نیروهای امپریالیستی از شبه جزیره ی کُره کوتاه!

ب. الف. بزرگمهر     هشتم فروردین ماه ۱۳۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!