«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

سگِ هار به ناچار گامی به پس نهاد!

خیزِ سگِ هار ناکام ماند؛ گرچه همچنان نیم خیز در کمین نشسته و راه های دیگری می جوید!

رهبری واشنگتن آزمایش‌های موشکی خود را به دلیل بحران کره شمالی به آینده واگذار نمود!

آزمایش موشک‌های قاره‌پیمای ایالات متحد که قرار بود هفته آینده صورت گیرد، به دلیل تنش‌های شبه‌جزیره‌ی کره به آینده واگذار شد.

یک مقام عالی‌رتبه وزارت دفاع ایالات متحد [بخوان: وزارت جنگ!] در این رابطه گفت، هدف از به آینده وانهادن این آزمایش، جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم احتمالی است [برای جنگ افروزان، آغاز جنگ و نابودی آدمیان، آنهم هنگامی که تیرشان به سنگ بخورد، چیزی بیش از یک سوء تفاهم نیست!] قرار بود یک فروند موشک از نوع «مینت‌من ۳» (Minuteman III) روز سه‌شنبه آینده از پایگاه هوایی واندنبرگ در ایالت کالیفرنیا پرتاب شود.

یکی از کارمندان بلندپایه ی «وزارت جنگ» به «شبکه سی‌ان‌ان» گفته است که آزمایش این موشک مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بوده و ربطی به بحران کره ندارد [آنجای آدم دروغگو!]. وی که نمی‌خواست نامش فاش شود از بازگویی جزئیات آزمایش موشکی خودداری کرد.

ایالات متحد اعلام کرد که سرگرم بررسی جابجایی شماری از پهپادهای اکتشافی خود به ژاپن است.

خبرگزاری ژاپنی «کیدو» از زبان سردمداران نظامی آمریکا و ژاپن گزارش داد که هواپیماهای بی‌سرنشین از نوع «گلوبال هاوک» قرار است در پشتیبانی از منافع آمریکا و متحدانش به حوزه اقیانوس آرام حابجا شوند. یکی از ویژگی‌های این هواپیما، انجام عملیات شناسایی و اکتشافی از بلندای بسیار بالاست. گفته می‌شود که این تصمیم، واکنشی سرراست به پی گرفتن آزمایش‌های موشکی کره شمالی است [گوینده و بازگوکننده ی آن، هر دو شکر فراوان میل نموده اند!].

برگرفته از رسانه ی پارسی زبانِ مزدورِ خبریِ آلمان با ویرایش و پیرایش همه جانبه از سوی اینجانب. عنوان، برجسته نمایی ها و افزوده های درون [ ] نیز از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!