«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

تهاجمی جديد عليه اعضای سنديکای واحد

اطلاعيه فدراسيون بين المللی سنديکاها ( آی تی آف)

آی تی اف، فدراسيون بين المللی سنديکاها اخبار هشدار دهنده ای که حاکی از اعمال خشونت وحشيانه جديدی عليه سنديکاهای ايرانی، از بازداشت ها و زندانی کردن های اعضای سنديکای اتوبوسرانی شرکت واحد تهران و حومه توسط پليس و نيروهای امنيتی ايران دريافت کرده است.

به استناد اخبار جديدی که رفقای آی تی اف دريافت کرده اند، اين تهاجم جديد در روز چهارشنبه هفته گذشته در يکی از کا فه های اينترنتی در شهر کرج اتفاق افتاد.

سعيد ترابيان مسئول روابط عمومی سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه، که در گذشته هم بازداشت شده و در اثر اعتراضات بين المللی آزاد شده بود، بار ديگر همراه همکار خويش، غلامرضا غلامحسينی دستگير ميشود. غلامرضا غلامحسينی دو سال قبل در حاليکه قصد شرکت در تظاهرات روز زن را داشت، بازداشت ميشود و با وثيقه از زندان اوين آزاد ميشود.

چهارشنبه ۳ نوامبر ۲۰۱۰، سعيد و غلامرضا، اندک زمانی پس از ورود به کافه اينترنتی بوسيله ۶ مرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بعنوان سارقين دستگير و روانه زندان مي شوند. سعيد ترابيان پس از بازجويی، تهديد و آزار، به حکم وثيقه آزاد ميشود ولی آی تی اف از سرنوشت غلامرضا غلامحسينی اطلاعی ندارد.

ارزيابی آی تی اف اين است که هدف از بازداشت های اخير فعالين سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تحت اتهامات واهی، درهم شکستن سنديکا بوده و يک بار ديگر بر بی پايه بودن اتهامات تاکيد می نهيم.

خشونت و تهديدات بکار رفته عليه رفقای ايرانی با هدف خفه کردن فعاليت های مشروع و طبيعی سنديکايی آنان انجام ميگيرد.

فدراسيون بين المللی کارگران حمل و نقل
۱۰ دسامبر  ۲۰۱۰

به نمايندگی از سوی مسئول مطبوعاتی آی تی اف
سام داوسون

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!