«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ آبان ۲۶, سه‌شنبه

آش را آن ها بار گذاشته اند؛ این گاگول خوشخدمت، داوطلب هم زدن آن شده است!

آش را «یانکی» ها در همدستی با انگلستان و دیگر کشورهای امپریالیستی اروپا، بار گذاشته و آن را هم می زنند؛ انگیزه ی بنیادین آن ها نیز افزون بر دیگر زمینه ها و انگیزه ها، ترس از گردش به چپ و خیزش توده های مردم فرانسه و بخش های دیگری از اروپا، بسان یونان و کشورهای جنوب اروپاست؛ نه آنگونه گردشی که هر بار، کسانی چون «تونی بلر» تبهکار و «فرانسوا اولاند» نیرنگباز به یاری و همدستی «اورو کمونیست» های خوگرفته به دمکراسی بورژوازی پارلمانی از درون صندوق رای سر در آورند و امید توده های مردم به بهبود اوضاع زندگی شان را لگدمال نموده و بار دیگر در دورپیمایی بیهوده ای، کار را به نیروهای راست و فراراست بورژوازی بسپارند؛ روندی که اینک در فرانسه برای چندمین بار در چندین دهه خودنمایی می کند.

سگ اهریمن خوی «داعش» را خودشان با آماج های گوناگون (چندمنظوره) پدید آورده و به یاری رژیم های پلیدی چون عربستان و ترکیه پروارش نموده اند. یکی از آن آماج ها، دامن زدن به جنگ شیعه و سنی است که از چندی پیش به این سو و بویژه در پی قرار و مدارهای پنهان و آشکار عُمّان و ژنو و لوزان و وین زیر پوشش «گفتگوهای هسته ای» و همسویی تبهکارانه ی رژیم فرمانروا بر میهن مان با سیاست های اهریمنی امپریالیست ها در منطقه، جان بیش تری گرفته و دیر یا زود، دامن ایران را نیز همه سویه خواهد گرفت. همه سویه به این شَوَند که هم اکنون نیز چنین جنگی در برخی منطقه های سنی نشین کشور آغاز شده، ولی همچنان در مرجله ی جنینی است.

کوشش همه ی رژیم های پلید منطقه از عربستان و شیخک نشین های شاخاب پارس گرفته تا رژیم تبهکار فرمانروا بر ایران در دامن زدن به جنگی مذهبی و دگردیسه نمودن جنیشی انقلابی با ماهیت توده ای در یمن که بنا به گفته ی یکی از رهبران آن جنبش، کم ترین هماوندی یا چنان ستیزه های امپریالیسم ساخته ندارد و تاکنون با کامیابی نسبی نیروهای اهریمنی به سرکردگی و رهبری نیروهای «یانکی» در منطقه همراه بوده، تنها یکی از آماج ها و دستاوردهای امپریالیست ها و نوکران خوشخدمت شان در تکه تکه نمودن و سرکوب خونین جنبش انقلابی آن کشور است.

رژیم تبهکار فرمانروا بر میهن مان که همچنان از جریان بی ریشه ی «داعش»۱ در منطقه، چون لولویی برای ترساندن توده های مردم و بویژه لایه های میانی و میان به بالای اجتماعی ایران سود می برد تا بر بحران درونی و ناتوانی هایش در گشودن گره کوچک ترین دشواری های اقتصادی ـ اجتماعی سرپوش بگذارد، در کردار به نیرو گرفتن این جریان سهمناکِ بی مسوولیت و از آن میان، کیش دادن شان به سوی منطقه های کردنشین و ایزدیان عراق، کمک شایان نموده است. اکنون با آنچه در فرانسه رخ داد، درست بسان سناریوی ساخته و پرداخته ی امپریالیستی «۱۱ سپتامبر» که جریان های پلید و مزدور «طالبان» و «قاعده» را در چشم توده های گسترده و ناآگاه عرب و برخی دیگر ملت های ستمدیده ی مسلمان به عنوان نیروهای پیکارجو در برابر کشورهای امپریالیستی وانمود، زمینه ی همانند درخوری برای «داعش» فراهم شده و می شود.

جای شوربختی بسیار است که در چنین اوضاعی و تنها به عنوان مشتی نمونه ی خرورارها ندانمکاری و بی مسوولیتی، یکی از گاگول های تمرگیده در مجلس فرمایشی اسلام پیشگان، کاسه ی داغ تر از آش شده و چنین هارت و پورتی راه انداخته است:
«... به دولت فرانسه هم توصیه می‌کنیم که اگر نمی‌توانند امنیت مردم خود را در مقابل تروریست‌های داعش تامین کنند، می‌تواند این مهم را به مستشاران نظامی ایران که اکنون در سوریه و عراق در حال مبارزه با داعش هستند، بسپارند.»۲ 

باید به وی یادآور شد:
مردک! هنوز گند و گه قراردادهای ننگین و پنهانی نامور به هسته ای، روی آب شناور است؛ گره کوچک ترین دشواری های مردم را نتوانسته اید بگشایید؛ کشور را به باد داده و بازهم بیش تر به باد خواهید داد. مگر آن ها مستشار خواسته اند که تو پایت را برای نعل کردن بلند کرده ای؟ این عرّ و تیزها برای آن هاست یا دلخوشکنک مشتی خودی؟ بهتر نیست بند تنبان دررفته تان را سفت بچسبید که از پایتان نیفتد؟

ب. الف. بزرگمهر   ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۴

پی نوشت:

۱ ـ دانسته و آگاهانه از این گروه دوزخی ساخته و پرداخته ی کشورهای امپریالیستی که از سوی پلیدترین رژیم منطقه ـ حتا پلیدتر از عربستان زیر چکمه ی خاندان سعود ـ همانا رژیم مافیایی ترکیه پشتیبانی همه سویه می شود با برنام «حکومت اسلامی» یاد می شود. از دید من و بر بنیاد نمودها و نشانه هایی بسنده، این گروه دوزخی که بگونه ای عمده در بخش هایی بیابانی و کمابیش تهی از مردمِ کشورهای عراق و سوریه جای گرفته و از سوی رسانه های امپریالیستی ـ سیهونیستی و نیز رسانه های همدست شان در ایران با آماج هایی ویژه، بزرگ تر از آنچه براستی هست، وانمود می شود، هنوز در میان مردم اهل سنّت و پیروان دیگر کیش ها و آیین های منطقه، انگونه که امپریالیست ها و نوکران شان در منطقه، خواهان آن بوده و همچنان هستند، ریشه ندوانیده است؛ از دید من، این یکی دیگر از  شکست های سیاسی و تا اندازه ای نظامی کشورهای امپریالیستی در این منطقه با همه ی نابخردی ها و همچنین نابکاری های انجام شده از سوی رژیم تبهکار اسلام پیشگان ایران با در پیش گرفتن سیاستی سردرگم و بی هیچ دورنماست که آب به آسیاب سیاست های امپریالیستی در این منطقه ریخته و به ماندگاری پدیده ای بی ریشه و ناپاسخگو در برابر مردم و کشورهای جهان، در کردار یاری رسانده است. (برگرفته از پی نوشت یکی از نوشته های نیمه کاره و منتشر نشده ام در ماه گذشته)

۲ ـ  یاوه گویی های محمداسماعیل کوثری، رییس کمیته دفاعی مجلس فرمایشی،  ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۴
 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!