«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

اکنون هم این مردم هستند که باید پند بگیرند ...

کلاه گشادی که دزدان فرومایه سر توده های مردم ایران گذاشتند!

گزارش زیر برگرفته از یکی از تارنگاشت هاست که کسی آن را در «گوگل پلاس» درج کرده است.

«آقا بیشعور نظام» آن هنگام که هر روز گند و گه تازه ای از دله دزدی های اسلام پیشگان و زندگی اشرافی و بریز بپاش های شان از پرده بیرون می افتاد، برای جلوگیری از آبروریزی بیش تر، اندرز داده بود که پول های تان را ببرید جاهای دور و دور از چشم مردم خرج کنید. بیگمان،  بسیاری از آن ها این اندرز «نابخرد مُعَظّم» را به گوش گرفتند؛ ولی چکار می توان کرد؟ جهان به اندازه ی دهکده ای کوچک شده است؛ همانا «دهکده جهانی» که «رمّال اقتصادی نظام»، زمانی دورتر با بوق و کرنا در گوش «آقا بیشعور» و دورقابچین ها و کاسه لیسان بالا و پایین نظام می دمید تا خداوندش: «اُم الفساد والمفسدین» و خاندان هزارفامیل، بر سرمایه های شان بیفزایند و نانی چرب و نرم تر نیز در دامن وی بنهند. جهانی به آن اندازه کوچک با پیشرفت های بیمانند رسانه ای که دیگر در سوراخ موش هم نمی توان دور از چشم دیگران، هر کاری کرد. گزارش زیر نمونه ای از آن است:
دختر الله کرم با دوست پسرش را ببینید و پند بگیرید! ببخشید که اینگونه می نویسم؛ ناخودآگاه پا در جای پای «آقا بیشعور نظام» نهادم که پس از آبروریزی های پیامد قراردادهای ننگین نامور به «هسته ای» که خود وی از روز نخست تا پایان آن را پیش برده بود با پررویی سرشتی ویژه ی خویش، چیزی در این مایه گفته بود:
 مردم باید از این ماجرا عبرت بگیرند!

اکنون هم این مردم هستند که باید پند بگیرند: هر که بامش بیش، برفش بیش تر!

ب. الف. بزرگمهر    نهم آذر ماه ۱۳۹۴    

پی نوشت:

این چندمین بار است که موردی اینچنین گول زننده در تارنگاشتی درج می شود و من آن را راست می انگارم.. آنگونه که دوستی اینترنتی با بررسی باریک گفته اند و من سخن و یادآوری شان را بجا می دانم، این الله کرم دیگری است که شاید از راه های دیگری جز آن الله کرم حزب الله خودمان به نان و نوایی رسیده و مورد لطف و کرم الله قرار گرفته است. خوب! اکنون چه خاکی به سر باید بکنم؟ بروم از الله کرم خودمان پوزش بخواهم؟ نه! این کار را نخواهم کرد. بجای آن باید پشت دستم را داغ کنم تا دیگر از این غلط ها ازمن سر نزند!

ب. الف. بزرگمهر    دهم آذر ماه ۱۳۹۴

***

انتشار تصویرهایی از دختر و داماد حسین الله کرم از فرماندهان «لباس شخصی‌ها» در ایران

با اینکه انتشار تصویر فرزندان مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی پیش از این نیز خبر ساز شده بود، این نخستین بار است که شماری از تصویرهای خصوصی دختر حسین الله کرم بدون حجاب منتشر می شود؛ کسی که پدرش در ایران بارها مردم را برای رعایت حجاب اجباری، مورد ضرب وشتم قرار داده است.

تصویرهای منتشر شده از شمیم، دختر حسین الله کرم، او را در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در باختر ایالات متحد نشان می‌دهد.

آنچه دختر الله کرم در این تصویرها به نمایش نهاده در ایران بزهکاری شناخته شده و انجام هر یک از آن ها با پادافره شلاق و زندان همراه است.

حسین الله کرم از هموندان  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم اکنون، رییس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله است. وی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی به عنوان عامل اصلی گروه نامور به «فشار» در خدمت رژیم اسلامی بود و در دو دوره "گزینش" های فرمایشی در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ از محمود احمدی نژاد پشتیبانی نمود.

الله کرم به شَوَند نقش گسترده‌ای که در سرکوب مردم پس از انتخابات ۱۳۸۸ و در جریان «جنبش سبز» داشت، در سال ۱۳۹۰ خورشیدی از سوی «اتحادیه اروپا» در سیاهه ی تحریم‌ها قرار گرفت. بر پایه ی این تحریم ها، همه ی دارایی‌های وی در کشورهای هموند «اتحادیه اروپا» بسته شده بود. در آن هنگام، وی گفته بود که حتا یک پاپاسی در خارج از ایران ندارد؛ ولی انتشارتصویر دختر و داماد او در اروپا و آمریکا و شیوه ی زندگی اشرافی شان بخودی خود گویاست.

ششم آذر ماه ۱۳۹۴

از «گوگل پلاس» با ویرایش، پارسی و بازنویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!