«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۶ مرداد ۳۰, دوشنبه

چه دستار بزرگی، برادر؟ به سرت سنگینی نمی کند؟!

در زیر بخش هایی از گزارش یک هفته پیش درباره ی سفرهای آخوندکی فرصت جو به کشورهای عربی شاخاب پارس و عربستان را از تارنگاشت وابسته به وزارت امور خارجی «یانکی» ها برگرفته ام. آخوندکی نابکار و گمان برانگیز که رفتار وی با پیروانش تا آنجا که می دانم، یادآور رفتار شُل کن، سفت کنِ امام دوم شیعیان است و با موضعگیری های نسنجیده و بخوبی ارزیابی نشده ی خویش، تاکنون بسیاری را به کشتن داده است. آخوندکی که بارها و بارها پول های گزافی از رژیم دزدان اسلام پیشه ی ایران دریافت نموده که شمارگان آن بر کم تر کسی روشن است. اینکه آیا وی از سوی دولت عراق به کشورهای یادشده سفر نموده و ۱۰ میلیون دلار دریافتی برای کدام آماج های اجتماعی ـ اقتصادی و سیاسی هزینه خواهد شد، در گزارش نیامده است؛ ولی آنچه تا اندازه ای روشن است، شمِّ غریزی این آخوندِ به گفته ی گویای عرب: «ابن الوقت»، برای ماهیگری از آب گل آلود و کژ نمودن سرِ خر بسوی همکاری بیش تر با «یانکی» هاست.

ب. الف. بزرگمهر   ۳۰ امرداد ماه ۱۳۹۶

زیرنویس تصویر:
از زبان شیخک عرب به آخوندک «ابن الوقت»:
چه دستار بزرگی، برادر؟ به سرت سنگینی نمی کند؟! چه بهنگام به دیدار ما آمدی! آب های پیرامون ما چندان گل آلود نیست؛ ولی به اندازه ای ماهی در آن وول می زند که با دستارت هم می توانی ماهی بگیری!

***

بگفته ی یکی از مشاوران ارشد آقای صدر (گزارش خبرگزاری‌ رویترز )، وی پس از ورود به «امارات» با «محمد پور زاید»، ولیعهد و «عبدالله پور زاید»، وزیر امور بیرونی «امارات» دیدار کرده است. این دومین سفر «مقتدی صدر» به کشورهای عرب منطقه در دو هفته ی کنونی است. دو هفته پیش از این نیز وی پس از ۱۱ سال، سفری رسمی به عربستان سعودی داشت؛ سفری که هم ریاض و هم دفتر مقتدی صدر نتیجه ‌اش را دلخواه خواندند. مقتدی صدر پس از این سفر، عربستان سعودی [بخوان: عربستان زیر چکمه ی خاندان سعودی!] را «پدر نیرومند» ملت‌های عرب که برای برقراری «صلح در منطقه می کوشد»، خواند! وی افزود که «در جریان دیدار خود در جده و گفتگوهای رُک و پوست کنده احساس کرد که دیدگاه‌های یکسانی با ولیعهد عربستان دارد.»

آقای صدر در حالی از «یکسانی» دیدگاه‌های خود با حکومت عربستان سخن گفت که تا چندی پیش، جریان او ، همسو با جمهوری اسلامی ایران [بخوان: رژیم دزدان اسلام پیشه ی فرمانروا بر ایران!]، خوانده می‌شد.

بنا بر اعلام دفتر وی، در دیدار میان او و «محمد پور سلمان»، بر سر کمک ۱۰ میلیون دلاری ریاض به عراق، سرمایه‌گذاری‌های احتمالی عربستان سعودی در منطقه های شیعه ی جنوب عراق و نیز گشایش کنسولگری عربستان سعودی در نجف گفتگو شده است.

برگرفته از گزارش «مقتدی صدر از امارات به مصر می رود»، تارنگاشت وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا» ۲۳ امرداد ماه ۱۳۹۶ (با ویرایش و پارسی نویسی درخور از سوی اینجانب؛ برجسته نمایی های متن و افزوده های درون [ ] نیز همه جا از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر)


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!