«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

آنچه از اسلام برجای مانده است ...


رنجنامه ای است، گویای اوضاع بسیار نابسامان مردم میهن مان و گرچه تا اندازه ای در نشانه گیری یکپارچه ی همه ی ملاها و آخوندها و یک کاسه نمودن شان دچار کژبینی است و در میان این رده (صنف) اجتماعی نیز چون دیگر رده ها، به هر رو لایه بندی طبقاتی هست و هستند بویژه در میان ملاها و آخوندهای جوان تر، کسانی که دست شان به خون مردم یا دیگر پلشتی های حاکمیت تبهکار، آلوده نیست، ولی بگونه ای کلی حق دارد، هنگامی که می گوید:
«... آنچه از اسلام باقی است، زیارت رفتن و نماز خواندن و نعش کشی است» از «گوگل پلاس»

با نگاهی به مجموعه ی نوشته و در یک ارزیابی کلی، می نویسم:
اسلام* همین است و خوب هم به خدمت استعمارگران و جهانخواران درآمده و درمی آید! همین چیزهایی که اکنون می بینید! در آینده، اگر این رژیم تبهکار به یاری امریکا و انگلیس بیش تر جان سختی کند، از این نیز بدتر خواهند شد. این ها را آن گروه از مردم مسلمان پاک نهاد هنوز درنمی یابند؛ ولی اگر این ها برجای بمانند و دست شان برسد، همه ی زنان کشور را به صیغه خواهند فروخت. حتا آن رهبر اعظم، فتوا خواهد داد که اسلام نیز چون خودِ صیغه از یکساعت تا یکسال مجاز است و صفی برای بهره وری از چنین اسلامی و جهانگردان ویژه ای که برای همین منظور به میهن نگونبخت ما می آیند، به مشهد به اصطلاح مقدس تشریف فرما شده تا از این نعمت های فراهم شده از سوی اسلام آقایان، حداکثر بهره را ببرند. اگر این زالوها بیش تر بمانند، همه ی این ها و بسیاری چیزهای دیگر را در پهنه ای گسترده پیش بینی می کنم.

ب. الف. بزرگمهر     پنجم بهمن ماه ۱۳۹۲

* منظور اسلام آقایان است!

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!