«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ اسفند ۲۲, شنبه

پشمعلی این بار برای «چک آپ» کامل با کون برهنه به بارگاه الله شتافت!

«پشمعلی» این بار برای «چک آپ» کامل با کون برهنه به بارگاه الله شتافت! این «چک آپ» برخلاف بار پیشین از سویه هایی مالی نیز برخوردار است و بنا بر آگاهی های رسیده از «عرش» تا هنگام روشن شدن آن ها، وی جایی میان زمین و هوای برزخ، کلّه پا آویزان خواهد ماند. 

ب. الف. بزرگمهر    ۲۲ اسپند ماه ۱۳۹۴

***

 پایی پر رگ و ریشه از هزارپای مافیای اقتصادی چنگ انداخته بر ایران! ـ بازانتشار

عباس واعظ طبسی که از ابتدای انقلاب تاکنون تولیت آستان قدس رضوی را به عهده دارد چندی قبل جهت چکاب کامل با یک فروند جت اختصاصی و خلبان خارجی به همراه کل خانواده و افراد نزدیک خود به آلمان سفر کرد.

منابع آگاه، هزینه سفر وی و اعضاء خانواده و نزدیکانش به آلمان و چکاب کامل بدن در این کشور را بالغ ‌بر صدها هزار یورو تخمین زدند، درصورتی‌که واعظ طبسی می‌توانست همین چکاب را در ایران و با هزینه بسیار پایین‌تر انجام دهد. 

این سفر تحت تدابیر محرمانه انجام گرفت و افراد معدودی از آن اطلاع دارند.

آستان قدس رضوی ازجمله بنگاه‌های معظم اقتصادی است که زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی در حال فعالیت است و مانند سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد تعاون ناجا، بنیاد تعاون سپاه، موسسه‌های جهاد (نصر و استقلال و …) و قرارگاه‌های سازندگی (چون خاتم‌الانبیا) از پرداخت مالیات معاف است.

جالب اینجاست که مطابق گزارش سال گذشته مرکز پژوهش‌های مجلس، در سال‌های اخیر نسبت معافیت مالیاتی به مالیات بالقوه کشور حدود ۳۱ درصد بوده؛ به‌بیان‌دیگر، چنانچه بخشودگی مالیاتی وجود نداشته نباشد، درآمد مالیاتی کشور حدود ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بیش از ۹۰ درصد از زمین‌های قابل‌کشت در استان خراسان و زمین‌های بسیار دیگری در تهران، قزوین، اصفهان، یزد و کرمان، سمنان و دامغان و نقاط دیگر در تحت اختیار آستان قدس رضوی است.

همچنین آستان قدس رضوی مالک حدود ۵۰ شرکت مختلف مانند شرکت داروسازی ثامن، موسسه اعتباری رضوی، شرکت هلدینگ رضوی، شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی، شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی، شرکت شهاب خودرو، شرکت شهاب یار، شرکت کمباین سازی ایران، شرکت آرد قدس رضوی، شرکت نان قدس رضوی، شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی، شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی، شرکت خمیرمایه رضوی، شرکت قند آب کوه، شرکت قند چناران، شرکت قند تربت‌حیدریه، شرکت کشاورزی رضوی، شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی، موسسه باغات آستان قدس رضوی، شرکت کشت و صنعت مزرعه نمونه، شرکت کشت و صنعت سرخس، شرکت کشت و صنعت اسفراین، شرکت نساجی و نخ‌ریسی خسروی، شرکت تهیه و تولید فرش آستان قدس رضوی، شرکت معادن قدس رضوی، شرکت نفت و گاز رضوی، موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی، شرکت کارخانه‌های صنایع چوب آستان قدس رضوی و … است. 

از «گوگل پلاس». بختی برای ویرایش این گزارش نداشتم. برنام از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

زیرنویس تصویر:

این پشمعلی که می بینید، شیخ واعظ طبسی، مار خفته بر گنج های «آستان قدس رضوی» و کسی است که بگمان بسیار نیرومند، پس از مرگ شیخ حلبی، رهبر درگذشته ی «انجمن حجتیه»، جانشین وی در ایران شده است. انجمنی پنهانی با هماوندی هایی چندپهلو از «فراماسونری» گرفته تا «اخوان المسلمین» که بنا به گفته و پیام آن شیخ ریغ رحمت سرکشیده به آخوند خمینی در آغاز انقلاب که ترش کردن این یکی را در پی داشت، بیش از سی هزار هموند (عضو) در آن هنگام داشت. همین "رهبر" دَبَنگ کنونی رژیم تبهکار اسلام پیشگان با پیشینه ای نه چندان روشن، در رده هایی به راز آمیخته یکی از زیر دستان وی بشمار می آید.

ب. الف. بزرگمهر    ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۴ 

http://www.behzadbozorgmehr.com/2015/10/blog-post_99.html

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!