صفحات

۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

هنوز اندکی از «نرمش قهرمانانه» نگذشته ...

نمی دانم با خود چه می اندیشند؟! آنچه روشن است، همتراز انگاشتن خِرَد و بینش مردم ایران با خِرَد و بینش ناچیز خود است؛ هنوز اندکی از «نرمش قهرمانانه» نگذشته با گنده گوزی سفسطه آمیز زیر روبرو می شویم:
«هدف اصلی از راه‌اندازی گروه‌های تروریستی تکفیری و اقدامات آنها در عراق و سوریه حمله به ایران بود؛ اما قدرت نظام جمهوری اسلامی موجب شد آنها در همان عراق و سوریه زمینگیر شوند.»۱ (برجسته نمایی های متن از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر)

دو سه روز پیش که این را خواندم، خنده ام گرفت و با خود گفتم:
از هرچه بگذریم، بسیار پرروست!

همانگونه که پیش تر نیز یادآور شده ام، سیاست چنگ اندازانه ی رژیم دزدان اسلام پیشه ی فرمانروا بر میهن مان در کشورهای همجوار، افزون بر ضد ملی بودن آن، همدستی پر و پیمانی با سیاست های اهریمنی «یانکی» ها و دیگر کشورهای امپریالیستی را نیز نشان می دهد. چنین سیاستی۲ که از دیدگاه منافع ملی ایران، یک نابخردی همه سویه است و به بالا گرفتن جنگ در منطقه و از آن میان، جنگ سنی و شیعه دامن می زند، بخوبی در چارچوب آماج های دوربردی و راهبردی کشورهای امپریالیستی برهبری امپریالیست های «یانکی» می گنجد و به پیشبرد بخشی از این سیاست ها در منطقه و جهان یاری می رساند.

امروز، «شاهد از غیب رسید». مردک اسب چهره، بگمانم با ناپرهیزی دیپلماتیک از آن میان گفت:
«... می‌توانم به شما بگویم، حضور ایران در عراق از سویه هایی سودمند بوده است و آنها بگونه ای مشخص بر نبرد با داعش کانونمند هستند؛ و این به آرش آن ا‌ست که ما براستی بهره مندی های مشترکی داریم.»۳ (با ویرایش و پارسی نویسی درخور از سوی اینجانب:  ب. الف. بزرگمهر)

با بدیده گرفتن این واقعیت که سازمان دوزخی «داعش»، ساخته و پرداخته و دست پرورده ی خود کشورهای امپریالیستی برهبری «یانکی» هاست و آن را به یاریِ نوکران منطقه ای خود، بویژه رژیم مافیایی ترکیه و عربستان زیر چکمه ی خاندان سعودی از هرباره پشتیبانی می کنند، گزافه گویی سفسطه آمیز «آقا بیشعور نظام» در سنجش با آنچه بگونه ای آماجمند، ولی نه ناراست و نیرنگبازانه،۴ بر زبان مردک اسب چهره رانده شده از چه تراز و سنگینی سیاسی برخوردار است؟

«آقا بیشعور» چه بهانه ای برای چنین همسویی سیاسی ـ نظامی با «شیطان بزرگ پیشین» خواهد تراشید؟ و آیا نقش رژیم دزدان اسلام پیشه با همه ی ادعاهای دهان پرکن و به کشتن دادن فرزندان توده های مردم در عراق و سوریه، کمک به ریشه گرفتنِ جریانی بی رگ و ریشه در منطقه نبوده است؟

ب. الف. بزرگمهر   دهم تیر ماه ۱۳۹۵  

پی نوشت:

۱ ـ «دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب»، پنجم تیر ماه ۱۳۹۵

۲ ـ چنانچه آن را سیاست بتوان دانست!

۳ ـ «کری: حضور ایران در عراق از جهاتی مفید است»، نهم تیر ماه ۱۳۹۵، برگرفته از تارنگاشت وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»

۴ ـ آنگونه که آن رهبر نیرنگباز و همه ی خیمه و خرگاهش از سیاست درمی یابند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.