صفحات

۱۳۹۳ تیر ۲۸, شنبه

... و خاک بر سرمان که چنین دوالپایانی شکمباره بر دوش مان سواری می کنند


نوشته است:
«چقدر جالبه که هر دو خبر هم به صورت همزمان نشر و پخش می شود. خبر نخست، مربوط به کمک یا صدقه ٩٠ میلیون تومانی سفارت ژاپن برای ساخت روستا مهد در مناطق محروم مملکت ایران است و خبر دوم مربوط به مهمانی افطار ٢٤٠ میلیون تومانی دولتی ها در برج میلاد، پایتخت و «ام القرای» جمهوری اسلامی است  !

توجه کنید! اعضای بی باور و نامسلمان سفارت ژاپن که نه فلسفه روزه را می دانند، نه روزه می گیرند و نه از مبارک بودن ماه رمضان، ماه طاعت و عبادت باخبر هستند، در یکی از عزیزترین روزهای این ماه به اصطلاح عزیز، مبلغ نود میلیون تومان صدقه یا کمک نقدی به بچه های محروم و تنگدست روستاهای کشور میزبان خودشان پیشکش می کنند  و درست در همان روز ١٦٠٠ نفر از دولتمردان و مدیران متعهد و مسلمان خداترس و خداپرست برای شکمبارگی و تلافی نخوردن بخاطر  گرفتن روزه ی خودشان، به برج میلاد که هزینه افطاری آن برای هر نفر ١٥٠ تا ٣٠٠ هزار تومان است، می روند و ٢٤٠ میلیون تومان ناچیز از مال «بیت المال» را در حالیکه در اندیشه ی تنگدستان و گرسنگان و دشواری های کشور هستند به نیش می کشند و نوش جان می کنند ...

من نه به آماج ژاپنی ها از دادن این صدقه به بخش ساخت روستا کاری دارم و نه درباره ی پست سرشتی گروهی نخورده و ندید بدید که تازه به دوران رسیده اند و نمی دانند، پی زیادی را به کونِ کدام الاغ بمالند، چیزی می گویم و می نویسم؛ تنها به آن دسته از کودن هایی که در کمال بلاهت و بیشعوری هنوز بر این باورند که اینها آدم هستند و بویی از مسلمانی برده اند و محض رضای خدا کار می کنند و یا نگران این مملکت و مردم هستند، می گویم که :
تا به کی می خواهید خودتان را به خریت بزنید و به خودتان بگویید که حتما اشتباهی پیش آمده ...
... نه! فلانی، چنین آدمی نیست  ... و اینها شایعات دشمن و تبلیغات استکبار و سیاه نمایی است !و همچنان در لجن پندارهای احمقانه خودتان دست و پا بزنید و بمانید؟ تا به کی؟ و تا کجا؟

از «گوگل پلاس» با ویرایش و پارسی نویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر

نوشته اش را چنین پی می گیرم:
... و خاک بر سر همه ی ما که چنین بوزینگان و دوالپایانی بر دوش مان سواری می کنند و به ریش همه مان می خندند!

... و فراموش می کنم تا بنویسم:
... و کشوری با چنان درآمد افسانه ای از نفت و گاز و ... نیازمند صدقه ی ۲۴۰ میلیون تومانی کشوری دیگر باشد!

ب. الف. بزرگمهر    ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.