«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

خدا حفظ شان کند آقا را ... ما که به گوش خودمان نشنیدیم؛ دروغ چرا؟ تا قبر، آ آ آ آ ـ بازانتشار

خدا حفظ شان کند آقا را ... ما که به گوش خودمان نشنیدیم؛ فقط می دانیم که آن بنده خدا مرده و این آقای زاکانی، اگر اشتباه نکنیم، رییس کمیته پیگیری قراردادهای نفتی مجلس است و الان که دادگاه لاهه ... خدا به حق پنج تن ذلیل شان کند انشاء الله ... ایران را محکوم کرده، شاید پای ایشان هم در میان بیاید ... گفتیم شاید این حرف ها را برای خوشایند آقا می گوید ... البته ما در تخصص آقا هیچ شک و شبهه ای نداریم. خدا حفظ شان کند؛ زبانم لال ... اگر سایه ی آقا از سر این مملکت کم شود، معلوم نیست این انگلیس ها و برادران چشم کور شده شان چه بلایی به سر کشور ما بیاورند ... با این حال، از ما نشنیدن بگیرید ... به ما مربوط نیست ... تا قبر، آ آ آ آ

مش قاسم

http://www.behzadbozorgmehr.com/2014/06/blog-post_2695.html


***

ویژه کاری موشکی رهبر بیشتر از ۱۰ ژنرال روس!

دیگربان: علیرضا زاکانی٬ نماینده مجلس به نقل از حسن تهرانی‌مقدم٬ فرمانده سابق سازمان موشکی سپاه نوشته علی خامنه‌ای در حوزه برنامه‌های موشکی بیش از ۱۰ ژنرال روس تخصص دارد.

آقای زاکانی این مطلب را در یادداشتی که روز دوشنبه (۱۲ خرداد) در شبکه «افسران جنگ نرم» منتشر کرده٬ در میان نهاده است.

این نماینده ی مجلس از تهرانی‌مقدم به عنوان یکی از دوستان خود نام برده که جُستار ویژه کاری فنی آقای خامنه‌ای در زمینه ی برنامه‌های موشکی را با وی در میان گذاشته است.

زاکانی نوشته، تهرانی‌مقدم به وی گفته رهبر در نشستی «آن‌قدر سئوالات دقیق و فنی پرسیده که احساس کردم ۱۰ژنرال روسی متخصص موشکی به نقد موضوع ارائه شده پرداخته‌اند.»

حسن تهرانی‌مقدم٬ فرمانده جهاد خودکفایی سپاه ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰ در جریان انفجار یک زاغه مهمات سپاه در ملارد کرج به همراه دست‌کم ۳۵ تن دیگر کشته شد.

برخی از فرماندهان سپاه پس از این رخداد، نقل‌قول‌های گزافه آمیزی از وی درباره علی خامنه‌ای و ویژه کاری وی در زمینه امور موشکی بیان کرده‌اند.

۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۳

این گزارش بامزه از سوی اینجانب، اندکی ویرایش و پارسی نویسی شده است؛ برنامِ آن را نیز اندکی دستکاری نموده ام. ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!