«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۵ مرداد ۱۳, چهارشنبه

... شاید آقا زنبورهای گاوی را بجای زنبورهای عسل اشتباه گرفته است؟! ـ بازانتشار

به گزارش زیر و فرمایش «آقا» در نگاره ی پیوست باریک شوید! این یکی از "زنبورهای عسل" فرمایش «آقا»ست و با آنکه پا به سن گذاشته، هنوز نیش می زند! شاید از همین رو نیز وی را به ریاست «فرهنگستان علوم اسلامی» گماشته اند!

 «آقا» فرموده اند که این "زنبور"ها پس از آنکه شیره ی گل های معرفتی «آقای پیشین» را مکیدند در سرتاسر کشور راه افتادند ـ که منظورشان بیگمان پرواز بوده است! ـ به مردم عسل دادند و به دشمنان نیش زدند؛ هم عسل، هم نیش ...

من هرچه به گذشته نگاه می کنم، می بینم این "زنبور"ها هر کس جلوی شان سبز شده را تنها نیش زده و از عسل دادن شان در هیچ جا نشانه ای در دست نیست. نمی دانم «آقا» دشمنان را چگونه تعبیر و تفسیر می کنند؛ ولی، آیا این همه ایرانی که از نیش "زنبور"های فرمایش ایشان به بیرون کشور پناه برده و برخی های شان نیز یکراست به ژرفای دریاها و اقیانوس ها رهسپار شده و به لقاء الله پیوسته اند، همگی دشمن بوده اند؟! و اگر دشمن بوده اند، دشمن چه کسانی بوده اند؟ دشمن مردم؟! شوربختانه، در فرمایش «آقا»، بسان بیش تر فرمایشات شان، این چیزها روشن نشده و تعبیر و تفسیر آن بر دوش خواننده یا شنونده نهاده شده است. 

آیا خدای نکرده به راستگویی «آقا» باید بدگمان بود؟ استغفرالله، خدا را گواه می گیرم که من چنین بدگمانی به «آقا» ندارم و از عقوبتِ (همان فرجام پارسی!) آن و ترسِ افکنده شدن در آتش دوزخ، لرزه بر اندامم می نشیند! ولی، از خود می پرسم:
... شاید آقا زنبورهای گاوی را بجای زنبورهای عسل اشتباه گرفته است؟!

«آقا» همچنین فرموده اند:
«... از هیچ جمعیت دیگری غیر از روحانیت، این کار برنمی آمد»! یک نگاه گذرا به وضعیت زندگی مردم در همه جای ایران، بی درنگ درستی سخنان گهربار ایشان را نشان می دهد.

ب. الف. بزرگمهر     ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۲

http://www.behzadbozorgmehr.com/2013/12/blog-post_16.html 

***

فیلسوفانی مانند کانت سرباز اهریمن هستند! 

محمدمهدی میرباقری٬ رئیس «فرهنگستان علوم اسلامی» گفته، فیلسوفانی مانند امانوئل کانت «سربازان شیطان» بوده و «همه فیلسوفان مدرن غرب پرچمداران فرهنگ شیطنت در جهان» هستند.

به گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان» و سایت «۵۹۸»، آقای میرباقری در جمع مسوولان جشنواره فیلم «عمار» این سخنان را بیان کرده و گفته، فیلسوفی که زیل [منظور ذیل به آرش «زیر» است!] «انبیاء» حرکت نکند، زیر «ولایت شیطان» است.
وی افزوده که هم اکنون «موضوع اصلی درگیری‌ها بین اسلام و کفر است و غرب می‌خواهد امواج اسلام انقلابی را در جهان از بین ببرد.» 

به گفته میرباقری، هم اکنون جریان «مدرنیته اسلامی» همچشم «اسلام انقلابی» شده و مسلمانان باید از «داشته‌های خود رستم» ساخته و به جهانیان عرضه کنند.

رییس «فرهنگستان علوم اسلامی» در بخش دیگری از سخنان خود گفته که «تفکرات غرب در جهان اسلام بر دوش سکولاریسم‌های مسلمان است که سعی می‌کنند در این مسیر گام بردارند.» 

http://www.digarban.com/node/15997 

این گزارش از سوی اینجانب، پارسی نویسی و ویرایش شده است. عنوان آن را نیز اندکی دستکاری نموده و افزوده ی درون [ ] نیز از آنِ من است.   ب. الف. بزرگمهر
 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!