«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۵ شهریور ۷, یکشنبه

می بینید؟! مرده ی ستّار بهشتی، همچنان زنده تر از تک تک شما دزدان اسلام پیشه است!

به گزارش زیر درباره ی چگونگی بهم زدن مراسم زادروز زنده یاد ستار بهشتی از سوی مزدوران رژیم دزدان اسلام پیشه اندکی باریک شوید! جای هیچگونه شگفتی نیز نیست که «نمودار اسلامِ» (حجت الاسلام) یادشده در گزارش به آسودگیِ آب خوردن، دروغ می بافد و ماجرای درگیری با خواهر ستار بهشتی که در شبِ زادروز برادر از دست رفته اش راهی زندان شده را واژگون وامی نماید؛ هنگامی که "رهبر" درِ پیتی رژیم، بارها و بارها دروغ هایی شاخدار سر هم نموده و مردم را فریفته، او چرا نگوید؟! گزارش های رسانه های گروهی از زبان یکی دو تن از کسانی که در مراسم زادروز آن زنده یاد شرکت جُسته بودند، گواه دروغگویی بی بروبرگرد آن «نمودار اسلامِ» بی پدر مادر است.

آن دادستان بی پدر مادر، بر بنیاد کدام هوده ای، شرکت کنندگان آن مراسم که خوانده یا ناخوانده بودن شان نه به وی و نه به هیجکس دیگری هماوند نیست را «مُعاند نظام» می خواند؟! و مگر «مُعاند نظام»ی خیانتکار به منافع خلق های ایران بودن که مردم را به روز سیاه نشانده، کاری نارواست؟!  

آیا وی از این هوده برخوردار است که «به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام علیه امنیت»، دروغ ببافد و مشتی سخنان ناروا بگوید؟! آیا «جلوگیری از ورود برخی خودروها به محل برگزاری جشن» را می توان «ارشاد» نامید؟! و آیا همه ی این دروغگویی ها و دروغ بستن ها را حتا در آن شریعت شتری وامانده، می توان در چارچوب آنچه «تقیّه» نامیده اند، گنجاند؟!

می بینید، چگونه مرده ی ستّار بهشتی، تن تان را می لرزاند؟! حتا مرده ی وی، همچنان زنده تر از تک تک شما دزدان اسلام پیشه است!

همان سال ۱۳۸۸ بخت با شما یار بود که سرنگون نشدید. اگر سوسیال دمکرات های مان، سرشان با کون شان بازی نمی کرد، اگر تفاوت میان حزب سیاسی رزمنده با «ترشی هفته بیجار»* را دریافته بودند، اگر در کنار نمایش های سالنی با احزاب برادر، دستِکم سازماندهی کار در میان کارگران و زحمتکشان درون کشور را آغازیده بودند، کار هم اکنون، بر دوش آن بانویِ ارژمندِ رنجدیده: گوهر عشقی و فرزندان برومندش از سحر بهشتی گرفته تا دیگر کارگران و زحمتکشان هنوز خوب سازمان نیافته که ناگزیر، گرامی جان و تن و روان خویش را در راه بیرون کشیدن ایران از چنگ بختک نشسته بر سینه اش ارزانی می دارند، اینچنین سنگینی نمی کرد. بگذار شمار هرچه بیش تری شاهرخ و نرگس و جعفر و نسرین و ستّار پا پیش بگذارند! بگذار کار هر چه گروهی تر و گسترده تر شده، زمینه های بازهم بیش تری را دربرگیرد و سویه ی قهرمانی های یکتنه بخود نگیرد! بگذار از سنگینی کار بر دوش شماری چند از بهترین کارگران و زحمتکشان و کنشگران اجتماعی ایران کاسته شود! بگذار این بختک نشسته بر سینه ی میهن مان را بر زمین افکنده، زیر پا له و لورده اش کنیم!

ب. الف. بزرگمهر     هفتم شهریور ماه ۱۳۹۵

* «گویی حزب آمیزه ای چون «ترشی هفته بیجار» است که مواد بایسته ی آن از هویج و خیار و گوجه فرنگی گرفته تا بادنجان و گل کلم و سیب زمینی و سبزی های گوناگون، یکبار فراهم شده و بگونه ای رده بندی شده در کوزه ای رویهم کوت و در فرجامِ کار با ادویه و ترشی رهبری پر می شوند تا برای خوب جا افتادن در جایی تاریک و دور از دسترسِ مدت زمانی ناروشن نگهداری شوند؛ و همه ی این ها در در شرایطی رخ می دهد که طبقه کارگر و دیگر لایه های اجتماعی نزدیک به آن، بگونه ای عمده خودانگیخته پا به میدان کارزار اجتماعی نهاده و در بسیاری موردها جانفشانانه برای دستیابی به حقوق صنفی ـ سیاسی خود نبردی بس نابرابر با رژیم اسلام پیشگان تبهکار و پشتیبانان امپریالیست و ریزه خواران چینی و روسی شان را پی می گیرند.»

برگرفته از نوشتار «بجای پرگویی، سیاست و سازمان حزب را بر بنیاد حزب تراز نو لنینی بهبود بخشیم!»، ب. الف. بزرگمهر، سوم دی ماه ۱۳۹۴


***

حجت الاسلام قاسم پور گفت:
«سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی تفهیم اتهام شد.»

حجت الاسلام قاسم پور، دادستان رباط کریم در گفتوگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از دستگیری خواهر ستار بهشتی خبر داد و گفت:
«روز گذشته در فضای مجازی فراخوان عمومی برای برگزاری جشن تولد ستار بهشتی در منزل مادر وی منتشر شد.»

وی افزود:
«مدعوین ناخوانده این مراسم فعالان سیاسی معاند نظام بودند و لذا به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام علیه امنیت، طبق دستور دادستانی از ورود برخی خودروها به محل برگزاری جشن جلوگیری به عمل آمد.»

دادستان رباط کریم تصریح کرد:
«با هماهنگی دادستانی، حدود ۱۰ خودرو ارشاد شدند و در این مراسم شرکت نکردند؛ اما در حین ارشاد یکی از خودروها، سحر بهشتی (خواهر ستار بهشتی) با مامورین درگیر میشود و شروع به توهین و فحاشی میکند.»

حجت الاسلام قاسم پور تصریح کرد:
«سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی بازداشت و تفهیم اتهام شد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:
«سحر بهشتی در حال حاضر به دلیل عدم تامین وثیقه روانه زندان شد.»

خبرگزاری میزان    ششم شهریور ماه ۱۳۹۵

برجسته نمایی های متن همه جا از آنِ من است.    ب. الف. بزرگمهر

***

افزوده:

به گزارش‌های رسانه ها، گوهر عشقی (مادر ستّار بهشتی) و برخی دیگر از بازداشت‌شدگان، شامگاه آدینه آزاد شدند؛ ولی سحر بهشتی آن شب را در بازداشت مانده است.

محمد سیف‌زاده، وکیل دادگستری و یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این مراسم به یکی از رسانه های بیگانه گفته اند که آن مراسم «در کمال نظم» برقرار شده، چند سخنرانی و شعرخوانی در آن انجام پذیرفته و «هیچ عمل مجرمانه‌ای» انجام نگرفته است.

آنگونه که کنشگران حقوق بشری در ایران به آگاهی رسانده ‌اند، نیروهای امنیتی با بستن کوچه ای که خانه ی خانواده بهشتی در آن قرار دارد از حاضران مراسم فیلمبرداری نموده، کارت شناسایی و یا کارت ماشین شماری از آن ها را گرفتند.

ب. الف. بزرگمهر      هفتم شهریور ماه ۱۳۹۵ 
 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!