«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ بهمن ۲۱, چهارشنبه

موش هایی که همچنان با سرسختی از کون ولایت نزار بلغور می کشند!

نوشته ی پر سوز و گداز و گلایه آمیز زیر را بخوانید! تنها می توان گفت:
چشم تان کور! تا شما باشید که دنبال کونِ کیف بَرهای رژیم گذشته و «اصولگرایان بی بُتّه» که هریک چون خود شما پوستینی از "اسلام" بر سر کشیده اید، راه نیفتید! تا شما باشید که از کون ولایت نزار و ورشکسته، بلغور نکشید:
چون از اینجا جان تو فربه شود،
تن چه فربه چه نزار اندر زمین!*

همراه با آن ها به جز هزاران پلیدی و پلشتی دیگر، ریده اید به هرچه نام و نشان و واژه هایی گاه ارژمند:
از «انقلاب» و «اصول» گرفته تا «قهرمانی» («نرمش قهرمانانه») و «اصلاح طلب»! حتا کیش اسلام را نیز به گند و گهِ خود آلوده اید و خود نمی دانید!

ب. الف. بزرگمهر    ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۴

* ناصر خسرو قبادیانی

***

آقای حدّاد، عادل باشید! 

غلامعلی حداد عادل، مشاور ارشد رهبری و رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس، در نشست «اصولگرایان» اسپهان گفته است:
«دشمن می‌خواهد انتخابات ایران را مهندسی کند؛ آنها در نظر دارند با استفاده از وعده‌های خاص، یک جریان ویژه در کشور ایجاد کنند.»

شاید شما هم دیده باشید لات ها و چاقو کشانی را که توی خیابان می ستیزند و پس از لت و پار کردن بنده خدایی مادر مرده، برای مظلوم نمایی و فرار از پادافره بزهکاری، چند تا نیش چاقو روی دست و بازوی خودشان انداخته، داد و فریاد راه می اندازند که به دادم برسید که این آدمکش مرا کشت! اینک، سخنان مشاور ارشد جناب رهبری و رهبر «اصولگرایان مجلس» که می گوید دشمن می خواهد انتخابات ایران را مهندسی کند، بسان همان ماجراست.

هر چه «اصلاح طلب» شناسنامه دار و بی شناسنامه و بدگمان به اصلاح طلبی بوده را از دم تیغ ردِّ صلاحیت گذرانده  و انگ نداشتن «التزام به اسلام و قرآن و قانون» به یک مشت آدم های دلسوز و کارشناس زده و همگی را  مغول وار از دم تیغ گذرانده اند. اکنون چون آن چاقوکش، داد و هوا راه انداخته اند که چه نشسته اید که دشمن در پی مهندسی انتخابات است! جل الخالق! آبرو را خورده اند و شرم را قی کرده اند!

هنوز اثر انگشت «اصولگرایان» روی شمارش برگه های انتخاباتی سال ۸۸ خشک نشده که «اصلاح طلبان» را به خبرچینی و نفوذ و اینگونه مزخرفات متهم می کنید؟! سالهاست چون بختک، روی همه ی پایه های نظام نشسته ایدد و صدای هر ناهمداستان و منتقدی را می بُرید و باز هم ادعای مهندسی در انتخابات را دارید؟!

جناب حداد! ما هنوز ماجرای «مجلس ششم» و رای بازشماری شده و دشواری تایید نشدن اعتبارنامه ی شما که در فرجامِ کار با اشاره بزرگترها و پذیرش با نمره ی ناپلئونی به لطف همین «اصلاح طلبان مجلس ششم» و جناب کروبی  را از یاد نبرده ایم! براستی شرم آور است! همین نمونه های شما مشاوران ارشد رهبری هستید که تصمیم سازی های کشور رو به نابودی است و حال و روز  مملکت به سامان نمی رسد! ای کاش جناب خامنه ای به جای بازرسی و چنگ اندازی در کارِ دولت، بختی برای بازرسی و پاکسازی مشاوران ناعادل [همانا نادادگر] بیت و دفتر خودشان می داشتند که به صواب و صلاح نزدیک تر است ...

از «گوگل پلاس» با ویرایش، پارسی و بازنویسی درخور از اینجانب؛ افزوده ی درون [ ] نیز از آنِ من است.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!