«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ بهمن ۲, جمعه

در و تخته خوب با هم جورند ...

آن جمهوری کلان دزدان و تجاوزکاران و زناکاران دو یا چند ملیتی اسلام پیشه و این نامزدهای نمایندگی با بزهکاری هایی از همانگونه؛ ولی با بُرد اجتماعی کم تر! حساب روسپیان سیاسی جداست!

به گزارش زیر اندکی باریک شوید! در برنامِ آن از «آمارِ تکان دهنده ...» سخن به میان آمده که بگونه ای کلی و دربرگیرنده، بیگمان برای هر کشوری در جهان تکان دهنده است؛ ولی چنانچه یکی دو مورد جداگانه و از آن میان گروه های سیاسی به پندار آقایان: «منحله» را کنار بگذاریم، هیچ جای آن در «ولایت آقا بیشعور نظام»»، نه تنها تکان دهنده نیست که در و تخته خوب با هم جورند: آن جمهوری کلان دزدان و تجاوزکاران و زناکاران دو یا چند ملیتی اسلام پیشه و این نامزدهای نمایندگی با بزهکاری هایی از همانگونه؛ ولی با بُرد اجتماعی کم تر!

در این میان، بیگمان حساب روسپیان سیاسی "چپ" و راست از اصلاح طلبانی که به بهای هر خواری و سرافکندگی، خواهان راهیابی به آن مجلس فرمایشی اند گرفته تا آن باشگاه سیاسی و کسانی چون آن «هموطن دلسوزِ» پفیوز که به هر شَوَندی، خواهان همکاری و همدستی در چنان "گزینش" سرتاپا ریشخندآمیزی هستند، جداست. همه ی این ورشکستگان سیاسی، در چارچوبی دیگر به همان خواری و سرافکندگی تن می دهند که رژیم سرشکسته ی اسلام پیشگان در برابر «یانکی» ها به آن تن داد؛ گرچه، این را نیز باید یادآور شوم که دستِکم برخی از سردمداران چنین روسپی خانه هایی، بی مایه به چنین همکاری و همدستی ناسزاوار و حتا تبهکارانه در برابر رژیمی سزاوارِ سرنگونی تن نداده اند.

ب. الف. بزرگمهر   دوم بهمن ماه ۱۳۹۴

***

آمار تکان دهنده از برخی رد صلاحیت شدگان/ ۶۰۳ قاتل، ۴۳۳ تن بزهکار به زنا، ۴۴۵ تن هموند گروههای منحله

منابع نزدیک به هیات های نظارت گزارش دربرگیرنده ای از ردِّ صلاحیت شدگان را برای برخی مقامات بالاتر نظام همراه با گواهمندی ها فرستاده اند. از میان رد صلاحیت شدگان:
ـ ۶۰۳ تن مرتکب قتل و در دادگاه ها محکوم شده اند (غیر عمد، رضایت اولیای دم، فرصت مرخصی برای ثبت نام و ...)؛
ـ ۴۲۲ تن، بزهکار به زنا شناخته شده که احکام قضایی آن ها پیوست این گزارش شده است؛
ـ ۵۷۰ تن، محکوم به دزدی شده اند؛
ـ ۳۴۰ تن، هر سه بزهکاری قتل، زنا و دزدی را مرتکب شده اند؛
ـ ۴۱۵ تن، هموند گروههای منحله از کموله، مجاهدین خلق(منافقین)، نهضت آزادی و مشارکت گرفته تا مجاهدین، پ.ک.ک، سلطنت طلب و ... بوده اند؛
ـ۲۵۰  تن، تابعیت ایران را نداشته اند؛
ـ۱۷۶  تن، دو تابعیتی بوده اند (بر پایه ی قانون اساسی جمهوری اسلامی، افراد غیرایرانی و یا دارای تابعیت دوگانه نمی‌توانند در هیچکدام از انتخابات‌ نامزد شوند؛
ـ۴۶۰  تن، هیچ نشانی در فرمهای ثبت نام خود ارایه نکرده اند؛ و
ـ۳۳۰  تن، نشانی درستی برای بررسی و پژوهش در پرونده ی ثبت‌نام‌شان ارایه نکرده‌اند.
...
برخی چهره ‌های نامدار سیاسی هم به‌دلیل همانندی نام، صلاحیت‌شان برای اعضای گروه نظارت بر انتخابات احراز نشده است.
...
یک مرجع آگاه در مراجع استعلام‌ها چند روز پیش گفته بود با وجود جواب منفی این نهاد به استعلام برخی از ثبت‌نام کنندگان، آنها از سوی هیات‌های اجرایی، تأیید صلاحیت شده‌اند! بر پایه ی اعلام همین مرجع استعلام، میان برخی تأیید صلاحیت‌شدگان، کسانی با برخی پیشینه های منفی از آن میان، تابعیت اسرائیلی همسر، تابعیت چندگانه، سقط جنین غیرقانونی، رشوه‌گیری، سابقه هموندی در برخی گروهک‌های ضدانقلاب، مشارکت در قتل، اقدام علیه امنیت ملی، زنای محصنه، زنا با بستگان و محارم، زد و خورد خیابانی، برهم زدن نظم عمومی و ... وجود داشتند.

با وجود آمار یادشده، برخی که احراز صلاحیت نشده اند هیچ پیشینه ی بزهکاری نداشته اند؛ ولی ویژگی نمایندگی را نداشته اند. تفاوت آنهایی که به‌طور قطع صلاحیت شان احراز نشده و آنهایی که تاکنون مشمول عدم‌ احراز هستند، آنجاست که احتمال تأیید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان هست. این کسان می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.

«پارس»    دوم بهمن ماه ۱۳۹۴

 این گزارش شلخته از سوی اینجانب ویرایش، پارسی و بازنویسی شده است. برخی جاهای آن را تا اندازه ای پاکیزه نویسی نموده و چند بندی را پیراسته ام. برجسته نمایی های متن نیز از آنِ من است.   ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!