«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ آبان ۱۹, سه‌شنبه

بیگمان مغز خر خورده ایم که به چنین بیماری های بی درمانی دچار شده ایم!

به گزارش زیر درباره ی خرید و فروش نوزادان پیرامون برخی بیمارستان های زنان و زایمان اندکی باریک شوید! ببینید چگونه هر یک از سازمان های دست اندرکار، کوتاهی یا نارسایی کارِ خویش را به گردن دیگری می اندازد؛ بگونه ای که از این گزارش در فرجام کار نمی توان دریافت، کدامیک پاسخگوی کدام کار است و بر بنیاد قانون، کدام کاریاها (وظایف) را بر دوش دارد! درست بسان آن مردک بیشرم و دزدی که سالیانه بودجه ای کلان برای زنده کردن دریاچه اورمیه از بودجه عمومی دریافت می کند و تاکنون در هیچیک از سخنرانی ها و گفته های گلایه آمیزش، جز زِرزِر و خود را به موش مردگی زدن، کم ترین نشانی از بیلان کار انجام شده از سوی سازمان خویش نمی یابی، در اینجا نیز همیشه سازمانی دیگر گناهکار است و در فرجام کار، بسته به مورد، گناه بر گردن مادرمرده ای به نام «فرهنگ» یا طبیعت ناسازگار و حتا خود خداوند است! همه ی آن ها از سردمداران رژیم تبهکار در بالا گرفته تا "پاسخگویان" رده های پایین تر از سویه ای مصداق آن حکیم باشی (پزشک) دروغین در داستانی کهن هستند که با دیدن پالانی در گوشه ی اتاق بیمار و شنیدن اینکه از خر وی نشانی نیست، نادانی خویش در یافتن گونه ی بیماری و چگونگی درمان وی را به گردن خود بیمار نهاد و گفت:
بیگمان خر خورده که به چنین بیماری بی درمانی دچار شده است! 

چنانچه از آن دبَنگِ نابکار در بالای هرم "نظام" در این باره بپرسید، دور از ذهن نخواهد بود که چیزی در این مایه به شما پاسخ دهد:
اگر نوزادشان را می فروشند به شَوَند نداشتن فرهنگ ناب اسلام محمدی است! بیگمان، نمازهای شان را نیز به هنگام نمی خوانده اند که خداوند چنین بلایی به سرشان آورده است ...

از همین گزارش رویهمرفته سردرگم و بیمایه، می توان دریافت که شبکه ای از قاچاقچیان، کارچاق کن ها و مزدورانی که بگمان بسیار، سری نیز در بیمارستان ها دارند، دست اندرکار خرید و فروش نوزادان هستند؛ نوزادان بخت برگشته ای که بگمان بسیار نیرومند به شوندهای اقتصادی از کالبد تر و تازه شان، برای جدا نمودن اعضای مهم بدن از کلیه گرفته تا قرنیه چشم و ... در آزمایشگاه هایی پنهانی و فروش به بهای گزاف در بازارهای جهانی سود برده می شود. در این سوی جهان، در اروپای باختری با آنکه چنین خرید و فروش هایی بسیار زیرکانه از سوی دولت های سرمایه داری امپریالیستی پنهان نگه داشته می شود و خبرنگارانی که با دل به دریا زدن به کاوش برای یافتن چگونگی ساز و کار چنین روندهای تبهکارانه و سازمان های پیچیده و تودرتوی دست اندرکار آن ها می پردازند، بیم مرگ را پیشاپیش به جان خریده اند، تاکنون موردهایی از آن رسوا شده است؛ موردهایی که سر و ته همگی آن ها را بسیار زود هم آورده و نگذاشته اند تا بگونه ای گسترده در رسانه ها به میان آید و به آگاهی توده های مردم برسد.

نکته ی چشمگیر و شایان درنگ در این گزارش، شیوه ی برخورد بس تبهکارانه دست اندرکاران رژیم و طرح هایی است که گویا برای نازا نمودن زنان کارتن خواب و معتادین بکار برده شده است؛ طرح هایی که حتا از دیدگاه آن کیش و آیین های وامانده ی آن نیز ناپذیرفتنی (حرام) است. شیوه برخورد و گفتار دوپهلوی سخنگوی «ستاد مبارزه با مواد مخدر» در گزارش زیر، این نکته که چنین طرح های اهریمنی براستی بکار برده شده و می شوند را نیرومندتر می کند:  
«... سخنگوی ”ستاد مبارزه با مواد مخدر“، اعلام کرده‌ است که دستگاه‌های مسوول، طرحی برای ”عقیم‌سازی“ این زنان ندارند؛ ولی طرح ”کنترل موالید در جمعیت‌های پرخطر“ مطرح است.» 

می بینید، چگونه همگی پا در جای پای آن "رهبر" دَبَنگ فرومایه گذاشته به همان شیوه سخن می گویند و رفتار می کنند؟ رفتار و گفتاری پلید و نیرنگبازانه برای سردرگم نمودن مردم؛ ولی از آن برجسته تر در این مورد، پیشگامی اسلام پیشگان بی آبرو در طرحی اهریمنانه از سوی کشورهای امپریالیستی است که سال ها برای آن برنامه ریزی شده و خرپول هایی چون آن کلاهبردار خداوند «مایکروسافت» و برخی دیگر جون وی نیز در آن دست دارند:
نازا نمودن توده های سترگی از زنان تنگدست در کشورهایی چون هند، چین و سایر جاهای جهان!

کسی چه می داند! شاید از میهن بلازده مان نیز چون نمونه ای آزمایشگاهی در این زمینه سود برده می شود؟! بویژه آنکه برخی خبرهای ناگوار و تلخ در زمینه ی بهره برداری های نابجا از زندانیان محکوم به مرگ و حتا زندانیان سیاسی برای آزمایش هایی پوشیده و پنهان در یکی از زندان های کرج و مرگ و میرهایی به راز آمیخته، بر بدگمانی در این زمینه و نقش پلید اسلام پیشگان می افزاید.

مرگ بر رژیم تبهکار و سرسپرده ی جمهوری اسلامی!

ب. الف. بزرگمهر    ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۴  
  
***

«خرید و فروش» نوزاد در اطراف برخی بیمارستان‌های تهران

رییس «کمیته اجتماعی شورای شهر تهران» می‌گوید، شماری از زنان «کارتن‌خواب و روسپی» نوزادان خود را پس از زایمان در برخی از بیمارستان‌های «جنوب و مرکز شهر» به بهای «۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان» می‌فروشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه دانشور روز شنبه ۱۶ آبان گفت که بیش تر این نوزادان «مبتلا به اچ‌آی‌وی» هستند و به دلیل «بیماری‌های بسیار» و نگهداری نادرست «عمر زیادی ندارند.» 

به گفته ی بانو دانشور، این نوزادان «توسط باندهای مختلف اعم از متکدیان» خریداری می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه مسوولان این بیمارستان‌ها «هیچ تقصیری» ندارند، سازمان بهزیستی را متهم کرد که با وجود «تماس مکرر» مددکارانِ این بیمارستان‌ها، کاری برای جلوگیری از فروش نوزادان انجام نداده ‌است. 

رییس «کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران» همچنین گفت که شماری از نوزادانِ «دختران فراری» نیز با «قیمت‌های بالاتری» فروخته می‌شوند. 

در ماه‌های گذشته، گزارش‌هایی درباره ی وضعیت ناشایست فرزندان زنان کارتن‌خواب و معتادان دچار به اچ‌آی‌وی منتشر شده و همزمان، برخی رسانه‌ها از طرح‌هایی برای «عقیم‌سازی» این زنان آگاهی داده بودند. 

با این همه، پرویز افشار، سخنگوی «ستاد مبارزه با مواد مخدر»، اعلام کرده‌است که دستگاه‌های مسوول طرحی برای «عقیم‌سازی» این زنان ندارند؛ ولی طرح «کنترل موالید در جمعیت‌های پرخطر» مطرح است. وی اشاره بیشتری به ریز و شپش این طرح نکرده ‌است.

به گفته ی رییس «اداره سلامت مادران و نوزادان وزارت بهداشت»، در سال ۹۳ علت «پنج درصد» از مرگ‌ و میر زنان باردار اعتیاد بوده ‌است.

در سال‌های گذشته گزارش‌های پرشماری در رسانه‌های ایران درباره ی خرید و فروش کودکان منتشر شده‌است. از آن میان، روزنامه جام جم، مهر ماه [گذشته] نوشته بود که کودکان کار در تهران بر پایه ی جنسیت و تجربه‌ای که دارند «بین ۱۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان» خرید و فروش و بیشتر برای گدایی بهره برداری می‌شوند. این در حالی است که «اداره کل حقوقی قوه قضائیه ایران» خرید و فروش کودک «حتی با عنوان فرزندخواندگی» را «اقدامی مجرمانه» اعلام کرده‌است.

۱۶ آبان ماه ۱۳۹۴ 

http://www.radiofarda.com/content/f12-iran-and-selling-babies-in-hospital/27350877.html 

این گزارش از سوی اینجانب ویرایش و پارسی نویسی شده است. برجسته نمایی های متن و افزوده های درون [ ] نیز از آنِ من است.   ب. الف. بزرگمهر
 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!