«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۴ فروردین ۲۰, پنجشنبه

سرنگونی رژیم تبهکار و سرسپرده ی جمهوری اسلامی، هر روز درنگ ناپذیرتر می شود!


به گزارش کوتاه زیر باریک شوید! سخن بر سر به اصطلاح «فکت‌ شیت ایرانی»۱ است که نماینده ای دست نشانده و سال ها تمرگیده در آن مجلس فرمایشی، برای گردآوری شماری بسنده از دستینه های دیگر مفتخواران بله قربانگوی نظام در آنجا دوره افتاده تا بر بنیاد آن از وزارت امور خارجی رژیم، بگونه ای رسمی و حقوقی، درخواست انتشار آن را نمایند!

آیا آماج آن ها از چنین کاری، روشنگری و فشار برای انتشار همه ی آن موردهای به گردن گرفته شده و هنوز پنهان مانده از سوی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی است؟ بیگمان، چنین نیست و آنگونه که این نماینده ی دست نشانده ی رژیم گفته است:
«... پاسخ به ادعاهای آمریکا»ست! «فکت‌شیت»ی ایرانی که بی هیچ گمان و گفتگو، هیچ جایش ایرانی نیست در برابر «فکت‌شیت یانکی ها» که این یکی، اگر همه ی آن انتشار یابد و من در این باره بدگمانم۲، بی هیچ گمان و گفتگو، راست و درست خواهد بود؛ زیرا اینجا دیگر سخن از لقلقه زبانی های گفتاری این یا آن سیاست باز پفیوز نیست؛ حقیقت هایی است سیاه روی سپید بر روی کاغذ آمده و دستینه شده! اینکه رژیم تبهکار، ضدخلقی و ضد ایرانی جمهوری اسلامی تا چه اندازه نماینده ی مردم ایران بشمار می رود و آیا از چنین حقی برخوردار بوده تا به نمایندگی از سوی آنان، چنین قرارداد ننگینی را دستینه نماید، ستیزه ای دیگر و همچنین یکی از دلیل های ناگزیری سرنگونی این رژیم ایران بربادده است که جای پرداختن به آن، اینجا نیست.

گردآوری چنان دستینه هایی که بر بنیاد گفته ی یکی دیگر از نمایندگان فرمایشی برای بهبود «بیانیه لوزان» انجام می پذیرد۳، آنگاه بیش تر چشم آزار و ریشخندآمیز است که «وزیر امور خارجی نظام»، این ایرانی تبارِ حجتیه ای زاده ی خودفروخته در نشست پنهانی مجلس فرمایشی، انتشار آن به اصطلاح «فکت‌ شیت ایرانی» را به «آینده ای نزدیک» واگذار نموده است!

چرا «آینده ای نزدیک»؟! و آن آینده ی نزدیک، چه اندازه نزدیک یا دور است؟ مگر آنچه در آن «فکت‌شیت» آمده و از سوی همه ی گفتگوکنندگان در آن سیاه بازی نیز سیاه روی سپید دستینه شده، نیازمند بازنگری یا دستکاری است؟! مگر می توان در یک توافقنامه ی حقوقی که از سوی نمایندگان کشورهای گوناگونی همراه با نمایندگان رژیم دستینه شده و به دروغ آن را «بیانیه» می نامید، دست برد و گونه ای دیگر از «فکت شیت» ریسید؟!

آیا همه ی این ها برای پیگیری پنهانکاری ننگ بزرگی نیست که به بار آورده و می خواهید با هر ترفند و نیرنگی، توده های مردم ایران را به پذیرش آن وادارید؟ آیا چنان «فکت شیت»ی را ایرانی نامیدن، نشانه ای از نیرنگبازی تازه و خوار شمردن دگربار ایران و ایرانی و این بار از سوی نمایندگان فرمایشی رژیم سرسپرده ی جمهوری اسلامی نیست؟ مگر می توان همزمان دو «فکت شیت» جداگانه داشت؟!

ببینید، درونمایه ی آن توافقنامه ی ننگین، چگونه رییس بزرگ ترین سازمان خبرچینی و زمینه سازی۴ جهان را نیز شگفت زده نموده است:
«من بگونه ای خشنودکننده، شگفت‌زده هستم که ایرانی‌ها با این همه موافقت کرده‌اند.»۵
(با ویرایش و پارسی نویسی اینجانب؛ برجسته نمایی ها نیز از آنِ من است.   ب. الف. بزرگمهر)

بیگمان درمی یابید، چرا یک خبرچین، آن هم رییس بزرگ ترین سازمان خبرچینی نباید چون هر آدم ساده و حتا سیاستمداران و سیاست بازان شگفت زده شود!

آیا نیازمند چیزی افزودن بر یادآوری آن «شیخ اجل» است که گفت:
«تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!»

نه! دزدان تبهکار! نه فرومایگان ایران بربادده! چنان «فکت شیت»ی ایرانی نیست؛ از آنِ خود شماست؛ ارزانی تان باد! آن را چون ننگی تاریخی با خود به گور خواهید برد!

سرنگون باد رژیم تبهکار و سرسپرده ی جمهوری اسلامی!

ب. الف. بزرگمهر    ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۴

پی نوشت:

۱ ـ «فکت شیت» (fact sheet) برگه ای دربرگیرنده ی آگاهی های سودمند درباره ی جُستاری ویژه برای آگاهی عمومی

۲ ـ بدگمانی ام بویژه از این روست که یکی از موردهای دستینه شده، میانِ کشورهای امپریالیستی و ریزه خواران روسی و چینی آن ها در «گروه ۵+۱» با «گروه ظریف و نخودچی کشمش ها + عین الله نظام» به نمایندگی از سوی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی در آن «سیاه بازی هسته ای» از روز نخست تاکنون، پنهان نگاه داشتن قرار و مدارها و قراردادهای دستینه شده ای است که نه از سوی آن کشورها که از سوی رژیم رو به مرگ جمهوری اسلامی از روی درماندگی، بارها و بارها درخواست شده و مورد پذیرش آن کشورها قرار گرفته است. در این باره که به دلیل نمودها و نشانه های فراوان و یکی دو گواهی اینجا و آنجا انتشار یافته، کم ترین جای گفتگو نیست، دولت های امپریالیستی با دشواری بزرگی روبرو هستند؛ زیرا با آنکه از دوره ی فروپاشی نخستین کشور زحمتکشان جهان و اردوگاه کشورهای سوسیالیستی به این سو، بر شمار زیر پا نهاده شدن آزادی های اجتماعی، قلم و رسانه ای در کشورهای مادر سرمایه داری، بسی افزوده شده و «حقوق آدمی» بیش از پیش لگدمال می شود، دولت های امپریالیستی به سرکوب همه ی آزادی هایی که بویژه فرآورده ی دوران پیشرفت سوسیالیسم در جهان است، هنوز کامیاب نشده اند.  

۳ ـ «متن بیانیه نوشته شده مبهم است و اشکالاتی دارد. محتوای آن اشکالات جدی دارد و قطعا در این زمینه مجلس برای اصلاح آن ورود می‌کند.» علیرضا زاکانی، «خبرگزاری تسنیم»، ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۴

۴ ـ پارسی نویسی:
«خبرچینی و زمینه سازی» را با اندک چشم پوشی بجای «جاسوسی و توطئه» بکار برده ام.    ب. الف. بزرگمهر

۵ ـ «رییس سی‌آی‌ای: انتقاداتی که به تفاهم اتمی می‌شود، صادقانه نیست»، «رادیو فردا»،وابسته به وزارت امورخارجی «یانکی» ها، ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۴

***

نامه نمایندگان مجلس به وزارت [امور] خارجی برای انتشار «فکت‌شیت» ایرانی

ابراهیم آقامحمدی، نماینده مردم خرم‌آباد و عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی» از گردآوری دستینه (امضا) در نشست امروز «خانه ملت» برای نامه ی نمایندگان به وزارت امور خارجی به منظور انتشار پرشتاب تر «فکت‌شیت ایرانی» در پاسخ به ادعاهای آمریکا خبر داد. وی، همچنین گفته است:
«تعداد امضاهای این نامه در حال افزایش است.»

روز گذشته، ظریف، وزیر امور خارجی و صالحی، رییس «سازمان انرژی اتمی» در نشست پنهانی «مجلس» حاضر شده، در مورد «بیانیه لوزان» توضیحاتی داده و گفتند که در آینده ی نزدیک «فکت شیت ایرانی» منتشر می‌شود.

۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۴


این گزارش از سوی اینجانب، ویرایش، پارسی و بازنویسی شده است.   ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!