«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ اسفند ۷, پنجشنبه

اگر ماکیاولی زنده بود، شرمنده می شد و سخنش را پس می گرفت!


به نوشتار ویرایش شده و پاکیزه نویسی شده ی زیر باریک شوید! شرم آور است. به مزدوری و خبرچینی خود می بالند و با افتخار آن را بازتاب می دهند؛ کسانی که چند خط نوشته را به پارسی درست و پاکیزه نمی توانند بنویسند! نوشته ی ویرایش نشده شان را زیر نوشتار ویرایش شده ببینید، درخواهید یافت چه می گویم. گرچه، می پندارم، انگلیسی نوشتن و خواندن را بهتر آموخته اند؛ نان و آبدارتر نیز هست.

درست هنگامی که تبهکاران فرمانروا بر میهن مان همراه با آن رهبر ورشکسته، همه ی بندها را به آب داده و توطئه های امپریالیست ها در همدستی با بورژوا لیبرال های دستِ بالا یافته در حاکمیت تبهکار رژیم جمهوری اسلامی و سایر مزدوران شناخته شده و ناشناخته شان بر علیه کشورمان سمت و سویی تازه می یابد تا سایر رمز و رازهای پنهانی نظامی ایران از پیشرفت های موشکی گرفته تا ساختارهای نظامی و توانمندی ها و ناتوانی های نظامی ایران را بازشناسند، «گروهبندی ملی مقاومت» که دنبالچه ی سازمانی اهریمنی، مزدور و خبرچین به نام «سازمان مجاهدین خلق» است، ادعای زیر را به میان می آورد:
«یك پایگاه زیرزمینی پیرامون تهران به نام  ”لویزان ۳“  هست كه از سال ۲۰۰۸ برای پژوهش های پنهانی اتمی و غنی سازی اورانیوم با ”سانتریفیوژ“ های پیشرفته ”آی ـ آر ۲“ و ”آی ـ آر ۴ از آن سود برده می شود» (نوشته ی زیر)

به این مزدوران بیشرم و رهبر زنباره و بیشرم ترشان باید گفت:
بیشرم ها! برای رسیدن به قدرت به هزاران کار نادرست، ناشایست و تبهکارانه ی کوچک و بزرگ تن دادید و هزاران جوان و نوجوان ایرانی را بسان حاکمیت ضدانقلابی کنونی ایران به کشتن دادید؛ زیرا می پنداشتید، حاکمیت جمهوری اسلامی از آنِ شما بود و خمینی و سایر ملاها حق تان را خورده اند؛ به «صددام»ی که بالا رفتن از پله های قدرتش را از خبرچینی برای سازمان «سیا» و همکاری در کشتن «عبدالکریم قاسم»، رهبر ملی عراق آغازید، سر سپردید و باز هم گروه دیگری از فرزندان این آب و خاک را به خاک و خون کشیدید؛ پس از وی، چون نوکری که در رکاب اربابش ره می سپارد، بوی گند و گوز قاطرها و یابوهای امپریالیست های «یانکی» را می شکیبید و با خشنودی برای شان خوشخدمتی می کنید.

باور کنید، اگر ماکیاولی اکنون زنده بود از اینکه گفته ی پرآوازه اش را اینچنین گُه مالی کرده اید، شرمنده می شد و سخنش را پس می گرفت.

به آن آسیب دیده های مغزی همچنان دنباله روی این سازمان دوزخی نیز باید گفت:
تفاوت بزرگ زندگی پرفراز و نشیب خودتان که از دامن خلق بیرون آمده، رنج ها و دردهاکشیده اید با زندگی رهبران تان و همین مردک شکم گنده ای که در جایگاه سخنگویی آن سازمان دوزخی، سال هاست در واشنگتن جا خوش کرده و همپا با سیاست های امپریالیستی خبرسازی می کند و هیچکدام شان کم ترین همانندی با بنیانگزاران این سازمانِ به هنگام خود رزمنده در راه خلق ندارند را نمی بینید؟ این ها را با این امید که هنوز جویی عقل در سر دارید، می گویم؛ وگرنه، می دانم که گفتگو با آسیب دیده ای مغزی، چون یاسین به گوش خر خواندن است. *

ب. الف. بزرگمهر    هفتم اسپند ماه ۱۳۹۳

* «یاسین به گوش خر خواندن» زبانزد است و «در مثل مناقشه نیست»!

***

جان كری:اگر ادعای مخالف ایرانی درست باشد، بده بستان اتمی با ایران از دور بیرون می رود.

روزنامه «واشنگتن تایمز» در ۲۵ فوریه ۲۰۱۵ در نوشتاری به قلم «گای تایلور» نوشت:
وزیر خارجه: «جان كری»، روز چهارشنبه گفت درصورتی كه ادعای تازه ی یک گروه مخالف ایرانی كه ایران یك ساختار غنی سازی پنهانی در نزدیكی تهران برپا كرده، درست باشد، بده بستان اتمی با ایران از دور بیرون می رود .

در همایش رسانه ای «گروهبندی ملی مقاومت ایران»، این گروه گفت كه یك پایگاه زیرزمینی پیرامون تهران به نام  «لویزان ۳»  هست كه از سال ۲۰۰۸ برای پژوهش های پنهانی اتمی و غنی سازی اورانیوم با «سانتریفیوژ» های پیشرفته «آی ـ آر ۲» و «آی ـ آر ۴» از آن سود برده می شود .

«برد شرمن»، [نماینده] «دمكرات» از كالیفرنیا روز چهارشنبه به آقای كری گفت كه «مجاهدین خلق» برخی زمان ها به ما آگاهی های دقیقی داده اند.

«شرمن» گفت :
«آن ها بودند كه درباره برنامه اتمی ایران به جهان گفتند و آن ها هم اکنون می گویند كه یك ساختار پنهانی در لویزان ۳ هست.»

«واشینگتن پست» در ۲۵ فوریه ۲۰۱۵ در نوشتاری به قلم «كارول مورلو» (خبرنگار «دیپلماتیک») در هماوندی با همایش رسانه ای «شورای ملی مقاومت» درباره ی «پایگاه اتمی لویزان ۳» نوشت:
«جن ساكی، سخنگوی وزارت ‌خارجی درباره این سایت گفت: ما این ادعاها رادیده‌ ایم و چنین گزارش هایی را همه سویه جدی می دانیم.»

از «گوگل پلاس» با ویرایش، پارسی و پاکیزه نویسی درخور از اینجانب:  ب. الف. بزرگمهر

***

نوشته ی ویرایش نشده:
جان كري: اگر ادعاي مخالف ايراني صحت داشته باشد، معامله اتمي با ايران از دور خارج است
روزنامه واشنگتن تايمز در 25 فوريه 2015 در مقاله اي بقلم گاي تايلور نوشت: وزير خارجه جان كري روز چهارشنبه گفت كه درصورتي كه ادعاي جديد يك گروه مخالف ايراني كه مدعي است ايران يك تاسيسات غني سازي سري در نزديكي تهران برپا كرده است حقيقت داشته باشد معامله نهايي اتمي با ايران از دور خارج است .
آقاي كري توضيحاتي در خلال استماع كميته امور خارجي درباره سئوالاتي كه قانونگزاران درباره افشاگري روز سه شنبه ائتلاف ملي مقاومت ايران ( ان سي آر آي ) كه يك گروه مخالف است مطرح كردند، داد ، كه اين گروه مدعي وجود يك تاسيسات سري  كه قبل از آن هرگز براي مقامات بين المللي افشاء نشده ، شده است .
دركنفرانس مطبوعاتي ، اين گروه گفت كه يك تاسياست زيرزميني درحومه تهران به نام ” لويزان 3 ” وجود داردكه ازسال 2008 براي پژوهشهاي سري اتمي و همين طور براي غني سازي اورانيوم با سانتريفيوژهاي پيشرفته IR-2 و IR-4  استفاده ميشود .
بردشرمن دمكرات از كاليفرنيا روز چهارشنبه به آقاي كري گفت كه مجاهدين خلق بعضي اوقات به ما اطلاعات دقيقي داده اند .آقاي شرمن گفت : ” آنها بودند كه درباره برنامه اتمي ايران به جهان گفتند و آنها درحال حاضر ميگويند كه يك تاسيسات مخفي در لويزان 3 وجود دارد
واشينگتن پست در 25 فوريه 2015 در مقاله اي به قلم كارول مورلو (خبرنگار ديپلمايتك) در رابطه با كنفرانس مطبوعاتي شوراي ملي مقاومت در مورد سايت اتمي لويزان 3 نوشت: جن ساكي سخنگوي وزارت‌خارجه درباره اين سايت گفت ”ما اين دعاوي راديده‌ايم و ما چنين گزارشاتي را تماماً جدي تلقي مي‌كنيم


هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!