«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۷, شنبه

مردم ساده لوح را اینگونه به دنبال نخود سیاه می فرستند!

شیوه ای تاکنون بارها بکاربرده شده و شناخته شده از سوی دزدان اسلام پیشه ی فرمانروا بر سرنوشت مردم ایران در بهره برداری فریبکارانه از دین و مذهب!

تصویر پیوست را درج کرده و از زبان نویسنده ای گمنام و شاید مزدبگیر آقایان از فرانسه می نویسد:
«جنگ بر ضد اسلام گرایی با کشتن مسلمانان سودی ندارد؛ تنها با تباه کردن آن ها می توان به پیروزی رسید. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان، دامن کوتاه فرو بریزیم! (میشیل هوئلیک، نویسنده اسلام ستیز فرانسوی)»

از «گوگل پلاس» با ویرایش و پارسی نویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر

با خود می اندیشم:
بیگمان، آخوند کون نشوری هم در بالای منبر یا بر تخت سلیمانی برافراشته درجایی، یاوه هایی اینچنین به هم بافته و به خورد مومنین داده است:
همه ی دشواری های جهان اسلام از دوره ی پیامبر اکرم تاکنون از دامن های کوتاه برخاسته است! ... برخی از همین همسران فتنه انگیز و وسوسه برانگیز پیامبر اکرم سلام الله بوده اند ... استغفرالله نام شان را نمی خواهم ببرم* که بیش ترین وقت عزیز پیامبر گرامی را می گرفته اند و او را از رسیدگی به سایر زنان آن حضرت و از آن مهم تر، امور سیاسی و اجتماعی جهان اسلام بازمی داشتند! ... اکنون، همان داستان و ماجراست که آقا نیز در سخنرانی امام گونه ی خود به آن اشاره فرمودند ... اگر این ها نبود، تاکنون همه ی دشواری های اجتماعی و اقتصادی ما حل شده بود وبا «شیطان بزرگ» هم ستیز و جنگی نداشتیم ...

می نویسم:
ترس من از این است که برخی از این نویسنده های به اصطلاح اسلام ستیز که اینگونه چیزها را به هنگام بیرون می دهند، سر در آخور  رژیم الله کرم خودمان داشته باشند که درآمدهای نفتی را بجای آبادانی کشور، هزینه ی بسیاری چیزهای دیگر می کند که برای مردم ایران کوچک ترین دستاوردی ندارند و زیانبار نیز هستند: از اینگونه اسلام ستیزهای پولکی که پول خوبی میستانند تا چیزی برانگیزاننده و باب طبع  شکمیاره های اسلام پناه بنویسند و شکم گنده ی اسلامی آقایان را کمی قلقلک بدهند گرفته تا فیلتر بر ضد اینترنت، ساختن ده مسجد در روستایی کوچک که با همدیگر در نمازگزاری در راه خدا چشم همچشمی نمایند، برگزاری گونه های گوناگونی از اسلام شناسی و سکینه و صدیقه و رقیه شناسی که از آن میان بویژه گفته می شود: سجایای اخلاقی ... به اندازه ای است که در واژه ها نمی گنجد! و چه کسی این ها را می گوید:
آخوندی پرخور و خرگردن که تا همان دقیقه های پیش از سخنرانی تا خرخره خورده و نفسش در نمی آید و  ...

ب. الف. بزرگمهر    ۲۷ اردی بهشت ماه ۱۳۹۳

* گرچه، همه ی مومنین و غیرمومنین، دستِکم نام دو تای شان را که فرزندان نخستین دو امام بیش از نود درصد مسلمانان جهان هستند، نیک می دانند!

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!