«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ خرداد ۵, دوشنبه

نمونه ای از دزدان الله کرم زیر سایه شیطان بزرگ

الله و شیطان و پیامبر و امام زمان و هیچ فرشته ای نیز به یاری تان نخواهد شتافت؛ همه ی آن ها دست تان را خوانده اند: 
حرام لقمه ها!  

به گزارش زیر اندکی باریک شوید؛ درباره ی نمونه ای دیگر از «دزدان الله کرم» رژیم تبهکار فرمانروا بر میهن ماست؛ دزدی دست چندم و از هر سویه کوچک در برابر دزدان بزرگی که میلیاردها دلار (و نه ریال که پشیزی نیز نمی ارزد!) از کیسه ی مردم ایران، بودجه عمومی، داد و ستدهای پربار نفتی و هزار و یک داد و ستد دیگر چاپیده و بار زده و برده اند؛ سخن بر سر استاندار پیشین استان تهران: «مرتضی تمدن»، دزد فرومایه ای است که در آزار مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دست داشت و در تیرماه سال ۸۸ کسانی را که به گفته وی «دست به تحرک ضدامنیتی» زده بودند، تهدید نموده بود که «زیر گام‌های مردم هوشیار ما له خواهند شد» و کیست که آن "مردم هوشیار" را نشناسد و نداند که سر در کدام آخور دارند.

برنام گزارش: «آمریکا استاندار پیشین تهران را به فهرست تحریمی خود افزود»، بخودی خود نشانه ای از سرمایه های بزرگ جابجا شده دارد. در متن گزارش از آن میان، آمده است:
«در بیانیه‌ای که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده روز جمعه، دوم خرداد ماه ۱۳۹۲ ... منتشر کرد، آمده‌ است که بنا بر این تصمیم جدید، همه ی دارایی‌های مرتضی تمدن در ایالات متحده یا دارایی‌هایی از او که در اختیار شهروندان آمریکایی است، مسدود شده و معامله شهروندان آمریکایی با او ممنوع اعلام شده‌ است. علاوه بر این هر گونه فرد حقیقی یا حقوقی که در کمک مادی یا داد و ستد بانکی با مرتضی تمدن دست داشته باشد نیز با تحریم‌های آمریکا علیه خود مواجه خواهد شد.»

می بینید؟ باید سخن از پول های گزافی باشد که برای پولشویی، در رفتن از زیر چشم نهادهای قانونی و بیم از دست رفتن شان به دست های دیگری در زیر سایه ی «شیطان بزرگ» سپرده شده و آن اندازه بوده است که وزارت خزانه داری بزرگ ترین کشور سرمایه داری جهان، اینگونه هشدار داده است؛ آن هم نه از دزدی دست اول و دوم و سوم در جمهوری تبهکار اسلام پیشه ایران که به پندار خود و بسان سایر اسلام پیشگان، بهشتی زمینی در زیر سایه ی «شیطان بزرگ» یافته است!

یک چیز را باید به همه ی دزدان بی سر و پا و بیشرم از بالا تا پایین، از «سلطان علی گدای ۹۵ میلیارد دلاری» گرفته تا دله دزدهای کوچک تر یادآوری کرد؛ چنین لقمه هایی آلوده و به گفته ی خودشان: «حرام»، ساده و آسان از گلوی تان فرو نخواهد رفت! هم از آن سو، «شیطان بزرگ» و دیگر اربابان سرمایه ی جهان بر چنین سرمایه های بادآورده ای، چنگ انداخته از حلقوم پلیدتان بیرون خواهند کشید و هم از این سو، مردم ایران، نابکاری هایتان را فراموش نخواهند نمود؛ در هر جایی از جهان و هر سوراخ موشی نیز که پنهان شوید، شما را خواهند یافت و به سزای تبهکاری های تان خواهند رساند. جهان در سوخت و سازِ شدنِ و چرخشِ بزرگ دیگری است؛ یا نابودی یکپارچه آدمی بر روی کره ی خاکی یا سوسیالیسم و عدالت اجتماعی دامن گستر به سود همه ی کارگران و زحمتکشان جهان! در این فرآیند شتابنده، دیگر چون گذشته، جایی دنج برای پنهان شدن از دید مردمی که فریفته اید و چاپیده اید و فرزندان شان را در جبهه ی جنگ کشته یا حلق آویز نموده اید، نخواهید یافت؛ این هم سویه ای از آن «دهکده جهانی» است که برای مردم تبلیغ می کردید. الله و شیطان و پیامبر و امام زمان و هیچ فرشته ای نیز به یاری تان نخواهد شتافت؛ همه ی آن ها دست تان را خوانده اند: حرام لقمه ها!  

ب. الف. بزرگمهر     پنجم خرداد ماه ۱۳۹۳

***

آمریکا استاندار پیشین تهران را به فهرست تحریمی خود افزود

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که مرتضی تمدن، استاندار پیشین تهران را به دلیل دست داشتن در سانسور و دیگر فعالیت‌های ضد آزادی بیان و آزادی تجمع شهروندان ایرانی در سیاهه ی تحریمی خود قرار داده است.

در بیانیه‌ای که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده روز جمعه، دوم خرداد، بر روی وب‌سایت خود منتشر کرد، آمده‌ است که بنا بر این تصمیم جدید، همه ی دارایی‌های مرتضی تمدن در ایالات متحده یا دارایی‌هایی از او که در اختیار شهروندان آمریکایی است، مسدود شده و داد و ستد شهروندان آمریکایی با او ممنوع اعلام شده‌ است.

افزون بر این هر گونه فرد حقیقی یا حقوقی که در کمک مادی یا داد و ستد بانکی با مرتضی تمدن دست داشته باشد نیز با تحریم‌های آمریکا علیه خود روبرو خواهد شد.
...
در ادامه این بیانیه آمده‌ است که «مرتضی تمدن شخصاً در اذیت و آزار مهدی کروبی و میرحسین موسوی، رهبران مخالفان سیاسی در ایران، دست داشته‌ است.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌افزاید:
«علاوه بر این وی در سال ۲۰۱۲ از موقعیت خود استفاده کرده و دستور قطع ارتباطات تلفن‌های همراه را در جریان تظاهرات‌ها داد تا از این طریق با ارعاب شهروندان ایرانی صدای آنها را خاموش سازد.»

مرتضی تمدن در ۱۸ تیرماه سال ۸۸ در سالگرد حمله نیروهای لباس‌شخصی و نیروی انتظامی به کوی دانشگاه تهدید کرد افرادی که در این روز دست به «تحرک ضدامنیتی» بزنند، «زیر گام‌های مردم هوشیار ما له خواهند شد.»
...

«رادیو فردا»  سوم خرداد ماه ۱۳۹۳


این گزارش از سوی اینجانب، ویرایش و پارسی نویسی شده است؛ برجسته نمایی ها از آنِ من است و بخش های پوشاننده ی آماج های امپریالیست های یانکی را که به آن سویه ای دمکراسی خواهانه می داد، پیراسته ام. با این همه، نشانه هایی از اینگونه تبلیغات دروغ و دل بهم زننده هنوز در این یا آن جمله دیده می شود که برای از دست نرفتن جُستار به آن دست نزدم.    ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!