«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ آبان ۴, شنبه

هر چه پول بدهید، آش می خورید! بشتابید ...

بازدید از تارنگاشت خود را ساختگی هم شده، بیفزایید؛ ولی آن را به رُخ دیگران نکشید!

یادداشت فشرده ی زیر درباره ی تارنگاشت های افزایش دهنده ی بازدید و آمار از تارنگاشت هاست که آن را از «گوگل پلاس» خانم میترا کیانی برگرفته ام.

«دانلود» دو نرم ابزار افزایش بازدید تارنگاشت «Seo Link Robot» و «Seo Fast Indexer» نخستین بار در ایران

در آغاز باید خدمت تان عرض کنم که این دو نرم ابزار برپایه ی تجربه ام از بهترین و نیرومندترین نرم ابزارهای افزایش بازدید تارنگاشت هستند؛ با بهره وری از این دو نرم ابزار، بگونه ای باور نکردنی، بازدید تارنگاشت بر پایه ی توضیحاتی که در پی می آید، افزایش می یابد.

نخست به توضیح و ارایه ی توضیحات کامل درباره ی «Seo Link Robot»  می پردازم.

افزایش بازدید تارنگاشت با فرستادن «rss feed» پیوند (لینک) و تبلیغات تارنگاشت شما از سوی «رُبات اتوماتیک» به هزاران تارنگاشت دیگر

ساخت هزاران «اکانت» رایگان و خودکار؛ ساختن «اکانت» و «ای ـ میل» و رمزواژه («پسورد») به شمار بی نهایت و به شکلی خودکار؛ فرستادن تبلیغات تارنگاشت شما یا کالا و فرآورده های شما به صفحات و گروه های اجتماعی و تارنگاشت های پربازدید و پرآوازه ی جهان؛ افزایش بازدید و به هنگامِ تارنگاشت؛ افزایش بازدید تارنگاشت در کوتاه ترین مدت؛ «ایندکس» یک روزه در گوگل؛ قرار گرفتن در صفحه ی نخست «گوگل»؛ پیوندی (لینک) رایگان؛ فرستادن «rss» و «feed» تارنگاشت شما که دربرگیرنده ی همه ی پیوندهای تارنگاشت و نمایشگر همه ی پست های آن به بزرگترین تارنگاشت های «فیدخوان» جهان و هزاران تارنگاشت پرآوازه و پر بازدید جهان.

این نرم ابزار با فرستادن تبلیغات و محتوا و پیوند (لینک) تارنگاشت شما به تارنگاشت های پربازدید جهان که روزانه چند صد هزار بازدیدکننده دارند از دو سو افزایش بازدید از تارنگاشت شما را در پی دارد.

حالا نوبتی هم باشد، نوبت نرم ابزار بیمانند و نخستن در نوع خود: نرم ابزار افزایش بازدید تارنگاشت «Seo Fast Indexer» است:
نیرومند ترین نرم ابزار دریافت هزاران «بک لینک» (backlink) با کیفیت و رتبه ی بالای «۵ – پینگ» و «ایندکس» افزایش بازدید تارنگاشت

نیرومند ترین نرم ابزار دریافت هزاران «بک لینک» - (backlink) با کیفیت، رتبه ی بالا ـ پینگ ـ ایندکس ـ افزایش بازدید

این نرم ابزار نیرومندترین و تازه ترین نرم ابزار روز جهان در زمینه ی دریافت «بک لینک» های (backlink) نیرومند با کیفیت و همچنین «پینگ» کردن همه ی پیوندهای تارنگاشت شما برای «ایندکس» شدن و ثبت شدن پرشتاب تر در تارنگاشت «گوگل» است. رویهمرفته، این نرم ابزار، سبب می شود بجای اینکه یک ماه به درازا بکشد تا پست و نوشته های تازه ی تارنگاشت شما در در صفحات پایانی «گوگل» ثبت شود، در عرض چند ساعت در آن ثبت شده و در صفحات نخست «گوگل»، پیوندهای پست های تازه قرار گرفته و «ایندکس» شود.

به کمک این نرم ابزار، بجای اینکه تنها صفحه ی نخست تارنگاشت تان «بک لینک» (backlink) داشته باشد، می توانید برای تک تک پست ها، پیوندها، واژه های کلیدی و «متاتگ» های تارنگاشت تان، سی هزار «بک لینک» (backlink) نیرومند با رتبه ی ۵ تا ۱۰ بگیرید و موتور های جستجو را به جنبش درآورید! به عنوان نمونه، اگر تارنگاشت شما تنها ۱۰ پست و هر پست ۱۰ پیوند داشته باشد، رویهمرفته  ۱۰۰ پیوند (لینک) شما ۳ میلیون «بک لینک» (backlink) بدست خواهد آورد.

جهت دریافت آگاهی های بیش تر و دیدن فیلم آموزشی، پیوند زیر را بگشایید:
http://seoranktools.tk/post/14

میترا کیانی

از «گوگل پلاس» با ویرایش و پارسی نویسی درخور از اینجانب؛ عنوان و زیرعنوان از آنِ من است.    ب. الف. بزرگمهر

پی نوشت:

برای وی نوشتم:
درود به شما خانم کیانی با نوشتن این یادداشت فشرده و سودمند!

از سویی دیگر نیز کار خود را ساده تر می بینم؛ زیرا از مدتی پیش می خواستم یادداشتی در این باره که یکبار نصف روزی از وقتم را نیز گرفته بود، بنویسم که به اندک توضیحی درباره ی نیرنگبازی های برخی تارنگاشت ها در نشان دادن دروغین پرطرفدار بودن خود بسنده کردم. اینک، نوشته ی شما را با اجازه به نام خود شما در تارنگاشتم درج خواهم نمود (احتمالن با ویرایش درخور!)

چنین به دیده می آید که برخی از این تارنگاشت ها حتا با دریافت پول بیش تر، آمار دروغین نیز می سازند. این گمان را در همان نیم روز کار پژوهشی برای راست آزمایی یکی از آن تارنگاشت های مدعی، همچنین با سنجشی آماری و حساب احتمالات دریافته بودم. از دید من، کار بیشرمانه و پلیدی است.

بسیار مایلم نظر شما را در این باره بدانم و آن را در پی نوشتِ یادداشتِ خودِ شما در تارنگاشتم درج کنم.

ب. الف. بزرگمهر    چهارم آبان ماه ۱۳۹۲

چنین پاسخ می دهند:
«در زمینه افزایش بازدید سایت، گروه ما مطالعات خیلی گسترده ای طی مدت ۳ سال در سایت های معتبر خارجی داشتیم. در مورد فرمایشات شما، باید بگویم، حق با شماست و یک سری از سایت ها، بازدیدشان کاملا دروغین یا همان اسپم هست و صرفا جهت بزرگنمایی خودشون هست. اما چیزی که آن افراد نمیدانند، این است که بعد از یک مدت گوگل اونها رو شناسایی و وارد بلک لیست می کند و کلا از نتایج جستجو گوگل حذف میشوند.

هدف آن سایت ها معمولا سوء استفاده از ناآگاهی کاربران از عواقب این نوع بازدید هاست و کاملا سودجویی هست.


در سیستم افزایش بازدید سایت، دو نوع روش و دو دسته نرم ابزار وجود دارند:

black hat & white hat

آن افرادی که مد نظر شما هستند از black hat استفاده میکنند.

در مقابل، نرم ابزار های white hat وجود دارند که مربوط میشود به نرم ابزارهایی که ما ارایه میدهیم و به دلیل قیمت فوق العاده بالای آن نرم ابزارها در جهان در هیچ سایت ایرانی نمونه آن ها پیدا نمیشود. این دسته از نرم ابزار ها بر حسب ۶ عامل اصلی «سئو» (SEO) و افزایش بازدید سایت عمل میکنند و کاملا با قوانین و موازین گوگل همخوانی دارند.

این دسته با بهینه سازی واژه های کلیدی و سایت و موتورهای جستجو و معرفی و ارایه لینک های سایت به موتور های جستجوی مختلف از جمله گوگل و یاهو، سایت کاربر را معرفی می کنند و با پیروی از یک سری قوانین خاص شروع به پشتیبانگیری برای کلمات و لینک های سایت می کنند.


کلا درموتور های جستجو، دلیل اینکه یک سایت در صفحه اول موتور های جستجو و یک سایت در صفحه هزارم نمایش داده میشود همین مسایل است.


هر چقدر سایت پشتیبانی قوی تر و رای های مثبت بیشتری در گوگل داشته باشد، پیشرفت بیشتری می کند و نسبت به سایت های مشابه که چنین پیشرفتی ندارند، پیشی میگیرد.


حال میشود این پیشرفت را بصورت عادی ایجاد کرد و خود مالک سایت هر لینک سایت خود را به صورت مجزا پشتیبانگیری کند یا از طریق یک سری نرم ابزار که جهت سهولت کار شده تمام لینک ها را یکجا بهینه سازی و پشتیبانگیری کند.


هدف ما از تهیه این نرم ابزار در ابتدا فقط استفاده شخصی بود؛ اما بعد از یک مدت به کلاهبرداری و سوء استفاده های زیادی که در این مسیر در سایت های ایرانی انجام می شد، برخورد کردیم و تصمیم به اموزش این مسایل و تهیه فیلم های اموزشی و ارایه ی نرم ابزار های چند میلیون تومانی نایاب در حد مجانی کردیم تا اشخاص نیازمند به این مسایل چشمشان باز شود و جدا از اینکه در دام افراد سود جو نیفتند، خودشان با آموزش ها و فیلم های ارایه شده به خود متکی باشند.
من مسایل را بصورت کلی خدمت تان عنوان کردم و این موضوع بحث مفصلی دارد.


میترا کیانی»

از «گوگل پلاس» با اندکی ویرایش و پارسی نویسی درخور از اینجانب:   ب. الف. بزرگمهر

به وی پاسخ می دهم:
«بسیار از توضیحات شما سپاسگزارم و با اجازه ی شما آن را به عنوان نظری کارشناسی در پی نوشت، یادداشت شما در این باره در تارنگاشتم درج خواهم نمود. این جُستار از جنبه ای دیگر برایم مهم بوده و هست و درباره ی آن پیش تر نیز دست به افشاگری زده بودم.

درباره ی این نرم  ابزارها نیز یک بار برای شما به کمک qbitorrent  و یک تارنگاشت دیگر جستجویی داشتم که ورشن رایگان و بی دردسر آن را نیافتم. درباره ی گسترده بودن ستیزه (بحث) در این باره، تا اندازه ای آشنا هستم.

آن نوشتارم را با عنوان «توضیحی درخور، گرچه نارسا، درباره ی ترفندهای آمارگیری برخی از تارنگاشت ها  در اینجا  تنها برای آگاهی درج می کنم:
یکی از تارنگاشت های چپ نما و مزدور سرمایه برای چندمین بار در چند سال گذشته، آمار بازدید بینندگانش را به رُخ کشیده است. البته، تنها این یکی نیست که گهگاهی خودنمایی می کند؛ یکی دوتای دیگر هم هستند که گاهی چنین عَرّ و تیزهای دل به همزن راه می اندازند. این رُخ کشیدن ها، بویژه با در دست داشتن برخی آمارهای دیگری که نشان از گزافه گویی دستِکم یکی از آن تارنگاشت ها داشت، کنجکاوی ام را برانگیخت تا درستی یا نادرستی آن را بررسی کنم؛ گرچه می دانم که این شاید کاری بیهوده بوده و نمی بایست وقت گرانبها را برای بررسی چنین ادعاهایی بکار برد!

گرچه، پیشه و ویژه کاری من اینترنت، مولتی مدیا و نرم ابزارهای وابسته به آن ها نبوده و نیست؛ ولی با توجه به پیشینه ی کاری بیش از ١۵ سال در رشته ی مهندسی نرم ابزاری GIS و همکاری با دیگر همکاران و ویژه کاران رشته های گوناگون اینترنت، SQL  و داده پردازی و دیگر رشته های وابسته از توان انجام چنین بررسی ای برخوردار بوده و آن را در حد یک کار مقدماتی (یک نیمروز کار ٦ ساعته) و بگونه ای مشخص درباره ی گاهنامه ی «پیک نت» به انجام رساندم. نتیجه از این قرار بود:
افزون بر انواع ترفندهایی که در معرض دید قرار دادن این یا تارنگاشت در اینترنت و بالا بردن حجم ترافیک بینندگان، البته با صرف هزینه و در خدمت گرفتن ویژه کاران این رشته ها، انجام شده و می شود، بخش عمده ای از حجم ترافیک اینگونه تارنگاشت ها ساختگی و برای بازارگرمی است. در آن مورد مشخص، حجم ترافیک آن تارنگاشت، چیزی کم تر از یک سوم آنچه اعلام شده بود، از آب درآمد! در اینجا، به جنبه ی فنی کار و چگونگی بهره وری از روش ها و نرم ابزارهایی مانند SEO نپرداخته ام.

جهانِ سرمایه داری است و به گفته زبانزدی که بیش تر داش مشتی های خودمان آن را بکار می برند:
«هرچه پول بدهی، آش می خوری»!... و آن ها، البته چنین پول هایی را آسان می پردازند؛ زیرا از سوی اربابان خود بخوبی پشتیبانی مالی نیز می شوند. ماجرای کاسه دست گرفتنشان و درخواست کمک مالی از خوانندگان که دامنه ی گسترده ای از آن را سلطنت طلبان و کسانی که از دور دستی بر آتش داشته یا در پیِ خبرهای داغ هستند، دربرمی گیرد ، بیش تر یادآور آن هنگام است که اعضاء و هواداران ساده لوح مجاهدین در خیابان های اروپا و امریکا با در دست داشتن تصویر شکنجه شدگان و کشته شدگان که دل آزاری بیشتر مردم این کشورها را برمی انگیخت، راه می افتادند و کاسه ی "کمک مالی" یا همان گدایی جلوی مردم می گرفتند؛ در حالی که آگاهان سیاسی بخوبی می دانستند ـ و هم اکنون این جُستار برای گروه بسیار گسترده تری از مردم ایران روشن است ـ که "رهبر عقیدتی" در همان هنگام پول های هنگفتی از «صددام» دریافت می نمود و پول گردآوری شده از آن کاسه های گدایی، حتا هزینه ی نیمروز غذای کمپی به نام «اشرف» را نیز نمی توانست گرد آورد. البته، این نکته را هم باید درنظر داشت که چنین تارنگاشت هایی برخلاف تارنگاشت اینجانب و بسیاری دیگر از تارنگاشت ها و تارنوشت ها در ایران آزادند و در صافی (فیلتر) سازمان اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی (ساواما) گیر نمی کنند و این، خودبخود بر حجم ترافیک اینگونه تارنگاشت ها که سرشان به این یا آن جناح از حاکمیت جمهوری اسلامی بند است، بسیار می افزاید. این هم گوشه ای دیگر از بلایی است که آن رژیم پلید بر سر توده های مردم ایران و در این باره بویژه لایه های روشنفکری جامعه آورده است:
«سگ را گشاده اند و سنگ را بسته اند»

ب. الف. بزرگمهر       نهم مهر ماه ١٣٩١


 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!